2

عبور ایران از فتنه عامل گسترش موج بیداری اسلامی

  • کد خبر : 108802
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با فتنه و بهانه تقلب در انتخابات سال ۸۸ قصد داشت شکافی بین ملت و نظام ایجاد کند.

سرلشکر جعفری در جمع دانشجویان بسیجی استان یزد با بیان اینکه دشمن بعد از جنگ نیز توطئه‌ها و دسیسه‌های خود علیه کشور را ادامه داد اظهار داشت: شدیدترین حمله دشمن در برابر ملت ایران شبیخون فرهنگی است که در سایر حوزه‌ها نیز دیده می‌شود و سعی بر مشکل‌تراشی برای ایران و انقلاب اسلامی ایران را دارند.

وی ادامه داد: هجوم فرهنگی دشمن در سال‌های پس از جنگ شدت بیشتری به خود گرفت و اوج این تهاجم در سال‌های ۷۸و ۸۸ نمایان شد که با فتنه و بهانه تقلب در انتخابات سال ۸۸ قصد داشتند شکافی را بین ملت و نظام ایجاد کنند که به شدت مورد حمایت رسانه‌های بیگانه قرار گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه فتنه ۸۸ از حمایت تمام قد استکبار جهانی برخوردار بود عنوان کرد: خوشبختانه مردم با بصیرت و فهیم ایران با رهبری و راهنمایی حضرت امام خامنه‌ای این را به دشمنان داخلی و خارجی فهماندند که ما در آزمایش الهی پیروز شدیم و به نظام خود پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرد و موج این پیروزی را همانند انقلاب اسلامی به کل منطقه فرستاد گفت: بعد از سال ۹۰، بیداری اسلامی گسترش پیدا کرد و اعتماد مستضعفین و محرومان و حق‌طلبان و به ویژه آن‌ها که نظام سلطه بر آنها تسلط داشت به انقلاب افزون شد تا جایی که شعارهای بیداری اسلامی که مخالفت با نظام سلطه بود، حتی در اروپا هم اثر گذاشت و سیستم داخلی آنها را به هم ریخت.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه تاکتیک‌های دشمن بعد از فتنه تغییر کرد و دشمن برای مقابله با موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور نقشه جدید به کار برد افزود: تهدید اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران به بهانه هسته‌ای شدن و داشتن بمب اتم راهکاری بود که دشمن برگزید و خوشبختانه با گذشت زمان متوجه شد که در این راه نیز شکست خورده است.

وی با تاکید براینکه تنها هدف دشمنان خالی شدن پشت نظام از حمایت مردمی است و بس، تصریح کرد: حماسه سیاسی که مردم در سال‌جاری رقم زدند موجبات شادی دوستان و ناکامی دشمنان را فراهم آورد و دشمن به خوبی متوجه شد که تاکتیک فشار اقتصادی کارآیی نداشته و نتیجه معکوس داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت شناخت تهدید‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی، اضافه کرد: یکی از موارد غفلت این است که پاسداری و نگهبانی را به صورت نظامی تلقی کنیم در حالی که با برآوردهایی که ما داریم، عملکرد نظامی و دفاعی و امنیتی در مرحله آخر اقدامات دشمن قرار دارد.

سرلشکر جعفری ضمن بیان اینکه دشمن فهمیده نمی‌تواند از راه نظامی با ایران وارد نبرد شده و نتیجه بگیرد، تاکید کرد: آنها می‌دانند که چنین اقداماتی را هرچه انجام دهند، ملت ایران بیدار‌تر و منسجم‌تر می‌شوند و پشتیبان ولایت فقیه باقی می‌مانند.

وی با بیان اینکه دشمن در هیچ شرایط و لحظه‌ای از این تهدیدها و اقدامات خود علیه ایران دست برنمی‌دارد اضافه کرد: آنچه که آینده کشور را در خطر نگه می‌دارد و می‌تواند موثر باشد همین تهدیدات فرهنگی است که هر روز به شکلی تازه نمایان می‌شود و لازم است که در این زمینه کاملاً هوشیار باشیم.

به گزارش فارس/فرمانده کل سپاه رسالت نسل جوان برای حفظ این دستاورد عظیم با توجه به خون‌ها و شهیدان زیادی که از صدر اسلام تاکنون تقدیم شده را بسیار سنگین دانست و گفت: راه زیادی در پیش رو داریم و دشمنی‌های دشمنان هم هر روز نسبت به روزهای قبل بیشتر و سخت‌تر می‌شود و هر چه پیش می‌رویم، با این مشکل مواجه می‌شویم که در شناخت حق و باطل مسیر دشوارتری پیش روی ما قرار می‌گیرد که باید درست شناسایی کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر