1

خودروی اسپرتی با قلب الکتریکی +تصویر

  • کد خبر : 110072
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵

“کریسیتین پولانکو” خالق این خودرو است که سال ها درس دانشگاهی خود را روی آن پیاده کرده تا طرحی مفهومی و البته عملی و واقعی ارائه دهد.

خودروی اسپرت نیازمند یک موتور و سیستم قدرتمند است تا سرعت بالا و توان بی نهایت داشته باشد از این رو بیشتر خودروهای اسپرت با موتورهای بنزینی ساخته می شوند اما طراحان به این نتیجه رسیده اند که موتورهای الکتریکی هم می تواند گزینه مناسبی باشد.

“اکسپلودر۲” نام طرحی است که قرار است به خودروی جوانان در آینده تبدیل شود. کوچک، سبک، اسپرت و پرشتاب از جمله نکته های این خودرواست که هر جوانی از آن لذت خواهد برد همچنین بدنه این خودرو طراحی جالبی دارد که آن را بیش از دیگر خودروها منحصر به فرد می کند.

“کریسیتین پولانکو” خالق این خودرو است که سال ها درس دانشگاهی خود را روی آن پیاده کرده تا طرحی مفهومی و البته عملی و واقعی ارائه دهد. او اعتقاد دارد بسیاری از طرح های امروزی اصلا قابل اجرا نیستند ولی طرح او می تواند تا چند سال دیگر به تولید برسد.

این خودرو به صورت ۴*۴ طراحی شده است و تکنولوژی های به کار رفته در آن تنها راحتی و البته قدرت خودرو را به همراه خواهد داشت. موتور “اکسپلودر” الکتریکی است ولی توان آن را دارد تا کارهای سخت و حتی مسابقات سرعت را نیز انجام دهد.

این خودرو که از ترکیب شاسی بلندها و خودروهای ساده الکتریکی ساخته شده است جنسی از نوع فیبرکربن دارد که آن را سخت و سبک می کند. این خودرو در کنار انرژی الکتریکی از خورشید نیز کمک می گیرد. سلول های خورشیدی طراحی شده روی بدنه به تامین انرژی کمک بسیاری می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110072

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر