2

هیچ زمانی به آمریکا اعتماد نداشته‌ و نداریم / موافق شعار مرگ بر آمریکا در ۱۳ آبان بودم

  • کد خبر : 110943
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱

وزیر کشور با اشاره به مذاکرات صورت گرفته بین ایران و غرب و افت‌ و خیزهای مطرح شده تصریح کرد: ما هیچ زمانی به آمریکا اعتماد نداشته و نداریم و آنها را باور نکرده و فریب‌شان را نمی‌خوریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم با بیان اینکه نگاه دولت به استان قم نگاه صرف به یک استان نیست اظهار کرد: قم دارای جایگاهی بین المللی بوده و مرکز صدور اندیشه‌های ناب اسلامی است.

وی افزود: امروز همه نگاه‌های جهانی به قم معطوف است و باید این استان را به عنوان الگو به کشور و دنیا معرفی کنیم.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به اینکه شخص رئیس جمهور به گفتمان عدالت اعتقاد کامل دارد بیان کرد: ایشان در معرفی هر ۳۰ استاندار پس از رای گیری نخستین مسئله‌ای که مورد تاکید قرار می‌دادند مسئله اعتدال بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان در انتخابات به دنبال این بودند که آشوب‌های عمومی را بر مبنای مسائل سیاسی و اقتصادی دامن بزنند تصریح کرد: به لطف خدا شاهد برگزاری انتخاباتی آرام، قانونی با نتیجه مطلوب بودیم و بعد از انتخابات نیز احقاق حق از طرق مختلف حاکم بر روابط بین‌الملل دنبال شد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه به عنوان وزیر کشور موافق سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در ۱۳ آبان بودم بیان کرد: در ۱۳ آبان پاسخ محکمی به غربی‌ها داده شد و بعد از آن روز شاهد چرخش آنها در نوع روابطشان با ایران بودیم.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته بین ایران و غرب و افت‌ و خیزهای مطرح شده تصریح کرد: ما هیچ زمانی به آمریکا اعتماد نداشته و نداریم و آنها را باور نکرده و فریب ایشان را نمی‌خوریم.

فارس/وزیر کشور تاکید کرد: در نظام بین‌الملل بنای ما بر احقاق حق است و با درایت و بصیرت در مسیری که در پیش گرفته‌ایم حرکت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر