2

هیوندا و آئودی به جای طلب پرسپولیسی ها!

  • کد خبر : 111168
  • ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱

این امکان وجود دارد که در ماه‌های آینده به ۴، ۵ پرسپولیسی دیگر هم اتومبیل داده شود.

سال گذشته ماجرای پورشه گرفتن پرسپولیسی‌ها حسابی سوژه شد ولی رویانیان گفت ما پورشه نداده‌ایم و شیرینی هم تاکید کرد از این موضوع خبری ندارد. او می‌گفت: «به فرض اگر ما حواله ماشین بدهیم هیچ کار خلافی صورت نداده‌ایم ولی پرسپولیس به هیچ بازیکنی پورشه نداده است.»

وقتی چند ماه بعد محمد قاضی از پرسپولیس جدا شد و با پورشه سر تمرین استقلال رفت. آبی‌ها این موضوع را سوژه کرده و گفتند همه پرسپولیسی‌ها پورشه دارند!

امسال پرسپولیس تا حدی در هزینه‌هایش صرفه‌جویی کرد و کمتر پول میلیاردی داد اما مشکلات مالی امان آن‌ها را هم بریده و می‌توان گفت فقط کمی شرایط آن‌ها بهتر از استقلال است.

چندی قبل صدای سیدجلال درآمد و او اعتراضاتش را رسانه‌ای کرد و گفت ما پول نگرفته‌ایم. بعد از آن شایعه شد که سیدجلال و بنگر پولشان را گرفته‌اند و حالا هم می‌گویند به ۴ پرسپولیسی به جای قسمتی از طلبشان اتومبیل داده‌اند.

گفته می‌شود این اتومبیل‌ها هیوندا و آئودی است و به ۴ نفر داده شده و این امکان وجود دارد که در ماه‌های آینده به ۴، ۵ پرسپولیسی دیگر هم داده شود.

بازیکنان پرسپولیس خودشان این خبر را به دوستانشان اطلاع دادند و الان همه پرسپولیسی‌ها می‌دانند که کدامیک از همبازیانشان اتومبیل گرفته‌اند. گفته می‌شود آن‌هایی که ماشین گرفته‌اند از این موضوع راضی هستند.

روزنامه خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=111168

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر