4

کسری بودجه ۵ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 111668
  • ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۹

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: نگاه حمایتی به این سازمان باعث شده این سازمان با کسری ۵ هزار میلیارد تومانی مواجه شود.

به گزارش فارس، سیدتقی نوربخش عصر امروز در جمع نمایندگان فعال حوزه کارگری و اقتصادی شهرستان مرودشت، اظهار داشت: نگاه حمایتی به این سازمان در سال‌های گذشته باعث بروز مشکلات بسیاری شده است.

وی افزود: ۳۸ میلیون نفر از جمعیت کشور زیر پوشش خدمات این سازمان هستند که برای نخستین بار در سال جاری به دلیل همین نگاه حمایتی این سازمان با ۵ هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه شده است.

وی اضافه کرد: تغییر هشت مدیرعامل در هشت سال آسیب‌های جدی به این سازمان وارد و در روند فعالیتی تأمین اجتماعی خلل ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار امیدواری کرد مطالبات این سازمان تا پایان سال به موقع وصول تا بهبود شرایط درمان برای بیمه شدگان محقق شود.

وی همچنین بیان کرد: مشکلات بستری بیماران زیر پوشش این سازمان در بیمارستان مرودشت که پیش از این توسط این سازمان احداث شده و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته پیگیری خواهد شد.

نوربخش همچنین از صدور مجوز راه‌اندازی کارگزاری رسمی این سازمان در مرودشت خبر داد و افزود: به منظور تسهیل در مراجعه بیمه شدگان به تنها شعبه تامین اجتماعی این شهرستان این تصمیم اتخاذ شده است.

در ادامه این آیین نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی این شهرستان ابراز داشت: بیش از ۴۲ هزار نفر بیمه شده اصلی در این شهرستان در انتظار دریافت خدمات شایسته درمانی هستند.

محمدمهدی برومندی افزود: احداث بیمارستان ملکی از دیگر خواسته‌های به حق مردم تلاشگر این شهر است که امیدواریم مسئولان این سازمان در این زمینه اقدامات لازم را تدارک بینند.

نماینده مردم مرودشت اضافه کرد: تبدیل پلی‌کلینیک در حال ساخت شهر مرودشت به دی‌کلینیک و خریداری زمین اطراف این پلی‌کلینیک برای پارکینگ این درمانگاه از دیگر خواسته‌های مردم این شهر است.

وی ادامه داد: در راستای دسترسی آسان مردم مرودشت با توجه به وسعت و جمعیت این شهرستان افزایش شعب تأمین اجتماعی از ضروریات است.

یدالهش حسنی فرماندار مرودشت نیز گفت: این شهرستان دارای توانمندی‌های بسیاری در بخش‌های اقتصادی و گردشگری است و توسعه مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی می‌تواند بسترساز توسعه و پیشرفت این منطقه باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=111668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر