4

برهم زدن امنیت لبنان هدف جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر : 111849
  • ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۹:۲۹

بروجردی گفت: همه گروه های سیاسی لبنان باید با هوشیاری به این واقعیت توجه داشته باشند که برهم زدن امنیت و ثبات لبنانی که از اهمیت ویژه ای در خاورمیانه برخوردار است، پس از شکست طراحی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در سوریه برای تغییر ساختار سیاسی این کشور، یک هدف جدی است.

به گزارش  مجلس نیوز   (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، علاالدین بروجردی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با اشاره به وقوع انفجار ساعاتی پیش در بیروت تصریح کرد: در نقش داشتن صهیونیست‌ها در انفجار بیروت نباید تردید کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: رژیم صهیونیستی از مدت ها پیش طراحی های متعددی را با هدف بر هم زدن امنیت داخلی لبنان تدارک دیده و درصدد ایجاد اختلاف و جنگ داخلی در لبنان است.

بروجردی تصریح کرد: بنابراین همه گروه‌های سیاسی لبنان باید با هوشیاری به این واقعیت توجه داشته باشند که برهم زدن امنیت و ثبات لبنانی که از اهمیت ویژه ای در خاورمیانه برخوردار است، پس از شکست طراحی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در سوریه برای تغییر ساختار سیاسی این کشور، یک هوس جدید است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت جدید در لبنان گفت: معتقدم همه گروه‌های سیاسی لبنان باید با هوشیاری باید در سبد خنثی نمودن توطئه صهیونیست‌ها باشند و اجازه ندهند که ثبات و امنیت در لبنان که بر پایه تفاهم و همکاری گروه‌های سیاسی شکل گرفته است، دچار مشکل شود

ساعاتی پیش انفجار تروریستی در مرکز لبنان منجر به کشته شدن ۸ نفر از جمله “محمد شطح” که یکی از وزرای پیشین لبنان و مشاور ارشد سعد الحریری شده است. حزب الله لبنان نیز حمله تروریستی امروز بیروت را به شدت محکوم و با صدور بیانیه ای تاکید کرد که هدف از این اقدامات تخریب کشور و تلاش برای ضربه زدن ثبات و وحدت ملی لبنان است.

 حمله خمپاره ای به پایگاه لیبرتی نشان از نفرت ملت عراق از سازمان منافقین است

بروجردی هم چنین با اشاره به حملات خمپاره ای روزهای اخیر به پایگاه گروهک منافقین در عراق گفت: این حملات پاسخی است که ملت عراق به ویژه فرزندان شهدایی که سازمان مافقین در به شهادت رساندن آن ها در دوران به حاکمیت صدام نقش موثر داشت ، به عنوان انتقام از این سازمان می گیرند.

وی تصریح کرد: سازمان منفور منافقین باید توجه داشته باشد که امروز تاوان جنایت های خود را در حق ملت عراق که هزاران نفر از انها توسط این سازمان به شهادت رسیده اند پرداخت می کنند

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با بیان این که این سازمان در کشور ما شانزده هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده اند گفت: کارنامه این سازمان لکه ننگی بر دامن آمریکا و غرب است که امروز با اهداف سیاسی از آن ها حمایت می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=111849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر