3

«علاالدین بروجردی» معاون بین الملل دانشگاه آزاد شد

  • کد خبر : 327635
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

مراسم معارفه علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برگزار شد.

«علاالدین بروجردی» معاون بین الملل دانشگاه آزاد شد

مراسم معارفه علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش افق آنلاین به نقل از دانشگاه آزاد، مراسم معارفه دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،  بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه، مهدی نوید ادهم سرپرست دبیرخانه هیأت مؤسس، آقای فتحی رئیس دفتر هیات امنا و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

همچنین در این مراسم رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

در مراسم معارفه معاون جدید بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی، دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنا، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس شیخ عطار مسئول سابق تمشیت معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی و دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این مراسم یاد و خاطره مرحوم مهندس حسین شیخ الاسلام معاون فقید امور بین الملل دانشگاه گرامی داشته شد.

همچنین در این مراسم حکم انتصاب دکتر بروجردی به عنوان معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه توسط دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی به وی اعطا شد که متن آن به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علاءالدین بروجردی

سلام علیکم؛

به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در امور بین الملل، به موجب این حکم به عنوان «معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه » منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی و برون مرزی و تأکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی، براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید:

۱. برنامه‌ریزی مدیریت راهبردی به منظور گسترش نقش بین المللی دانشگاه و جذب حداکثری دانشجویان غیرایرانی

۲. ارتقای کیفیت شعب در کشورهای منطقه با حضوری فعال و الهام بخش

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید

محمدمهدی طهرانچی

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه ای که به مهندس شیخ عطار اعطا شد از زحمات و تلاشهای آن جناب در دوران مسئولیت تمشیت معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه به ویژه پس از ارتحال مرحوم مهندس شیخ الاسلام که از شخصیت های انقلابی و اثرگذار در دانشگاه بود، تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=327635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر