2

آقایان صلاحیت اداره نانوایی را هم ندارند

  • کد خبر : 112816
  • ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

رئیس فدراسیون شطرنج با اشاره به شرایط برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: علی‌آبادی کُتی دوخته که تنها به تن خودش برود.

خبرگزاری فارس: کامبوزیا: علی‌آبادی کُتی دوخته که تنها به تن خودش برود/ آقایان صلاحیت اداره نانوایی را هم ندارند

محمد جعفر کامبوزیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد نتایج تیم ملی شطرنج ایران در رقابت‌های جهانی رده‌های سنی ۸ تا ۱۸ امارات که با کسب عنوان چهارمی شطرنج‌بازان ایران خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: همان‌طور که در خبر‌ها آمده بود حدود ۱۲۰ کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند که از نظر تعداد بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: بیش از ۲۸۰۰ شطرنج‌باز در این پیکارها حضور داشتند که در هیچ کدام از مسابقات گذشته این تعداد نبودند؛ تیم ایران هم نتایج خوبی کسب کرد، اما می‌توانست بهتر باشد. اگر در دور آخر دو شطرنج‌باز ایران می‌توانستند مدال کسب کنند ایران شانس کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را هم داشت.

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: برای نخستین بار در طول تاریخ شطرنج توانستیم در رده‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال مدال طلا کسب کنیم که این موضوع در نوع خود بسیار خوب است؛ این افتخار را به جامعه شطرنج ایران تبریک می‌گویم. من از نتایج راضی هستم، اما توقعم بیشتر از این بود. مربیان و بازیکنان بسیار زحمت کشیدند و از آنها هم تقدیر و تشکر می‌کنم.

کامبوزیا درمورد پرداخت پاداش به مدال‌آوران این مسابقات تصریح کرد: بدون شک باتوجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داریم از آنها تقدیر خواهیم کرد؛ البته از طرفی منتظر تعیین و پرداخت اعتبارات فدراسیون هستیم. اگر بودجه‌ مدنظر به ما برسد قطعا پاداش ملی‌پوشان را هم پرداخت می‌کنیم.

وی درمورد شرایط بودجه فدراسیون شطرنج خاطرنشان کرد: بودجه ما راضی کننده نیست و این موضوع دلایل مختلفی دارد. کمیته ملی المپیک که هیچگونه توجهی به ما ندارد و شاید در حد ۱۵ درصد از اعتبارات تعیین شده را به ما پرداخت کرده است. وزارت ورزش هم حدود ۳۵ درصد به ما داده است که قول داده‌اند تا پایان سال تا سقف ۸۰درصد پرداخت کنند که ما بدهی‌های فدراسیون و پاداش ملی‌پوشان را پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون شطرنج درمورد انتخابات کمیته ملی المپیک و آخرین تحولات آن عنوان کرد: امیدوارم اعضای مجمع بتوانند با یک انتخاب درست مقابل بی‌قانونی‌ها و فریب دادن جامعه ورزش بایستند تا کمیته ملی المپیک بعد از سال‌ها در یک مسیر درست قرار بگیرد.

وی افزود: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که چه کسی ثبت‌نام می‌کند. در حال حاضر علی‌آبادی کتی دوخته که تنها به تن خودش می‌رود، اما من معتقدم که اعضای مجمع نباید اجازه دهند که این اتفاق رخ دهد. اقایان صلاحیت اداره یک نانوایی را هم ندارند، چه برسد به ورزش؛ در سال‌های گذشته همه دیدند که چه بلایی بر سر ورزش آوردند.

کامبوزیا ادامه داد: همه در سال‌های گذشته دیدند که همین افراد چه پرونده‌های اختلاسی داشتند. آنها نشان دادند که نه توان دارند و نه اراده مدیریت ورزشی دارند؛ به همین دلیل شک ندارم که جامعه ورزش صلاح مملکت را در نظر می‌گیرد و کمیته ملی المپیک را در مسیر درست قرار می‌دهد.

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: من فکر می‌کنم اگر وزیر ورزش کاندید شود بهترین گزینه برای کمیته ملی المپیک است. چرا هاشمی‌طبا و خادم نتوانستند ثبت‌نام کنند؟ این‌ها صلاحیت ندارند و علی‌آبادی دارد؟ واقعاً جای تاسف است که امیدوارم با بینش بالای اعضای مجمع این موضوع حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112816

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر