2

بدنبال یک دوست دختر مذهبی هستم + تصویر

  • کد خبر : 11518
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴

در میان مطالبی که در شبکه های اجتماعی توسط افراد به اشتراک گذاشته می‌شود،آگهی فروش ماشین و خانه و استخدام افراد برای بازاریابی و پشتیبانی و … هم دیده می‌شود. به گزارش برنا،در میان مطالبی که در شبکه های اجتماعی توسط افراد به اشتراک گذاشته می شود،آگهی فروش ماشین و خانه و استخدام افراد برای بازاریابی و […]

در میان مطالبی که در شبکه های اجتماعی توسط افراد به اشتراک گذاشته می‌شود،آگهی فروش ماشین و خانه و استخدام افراد برای بازاریابی و پشتیبانی و … هم دیده می‌شود.

به گزارش برنا،در میان مطالبی که در شبکه های اجتماعی توسط افراد به اشتراک گذاشته می شود،آگهی فروش ماشین و خانه و استخدام افراد برای بازاریابی و پشتیبانی و … هم دیده می شود.

بنا بر این گزارش جالب اینجاست که اخیرا برخی افراد از امکانات و ارتباط راحت اینترنت با دیگران سو استفاده کرده و آگهی‌های دوست یابی خود را آنهم با ذکر مشخصات درخواستی به اشتراک می گذارند.

دکتر ابراهیم قرایی مقدم آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به افزایش این ارتباطات در سال‌های اخیر به خبرنگار برنا می‌گوید: چون این مساله از مسایل حساس جامعه و جزو خصوصی‌ترین کاری است که افراد مرتکب می‌شوند نمی‌شود آمار قطعی درباره آن اعلام کرد. این که این گونه روابط بیشتر به یک مد اجتماعی بدل شده است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر این که طلاق در بین این افراد به مراتب بیشتر است می‌گوید: این طلاق‌ها بیشتر به دلیل سرد مزاجی رخ می‌دهد ضمن این که اکثریت این پسران از ازدواج با چنین دخترانی اکراه دارند.

وی در پایان با اشاره با افزایش سن ازدواج می گوید: این‌گونه روابط یکی از عوامل اصلی بالا رفتن سن ازدواج در ایران و جهان است چرا که تجربه نشان می‌دهند قصد بیشتر پسران از شروع چنین روابطی لذت جنسی و فریب دختر است نه ازدواج!

گردآور

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11518

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر