2

۴ شهر صنعتی جدید در ساوجبلاغ راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 115912
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از راه‌اندازی ۴ شهر جدید صنعتی در ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ، علی حدادی گفت: بعد از تصویب قانونی شدن شهر صنعتی هشتگرد پیگیری استقرار چهار شهر صنعتی در ساوجبلاغ مراحل پایانی کار اداری خود را سپری می‌کند و در سال آتی کار اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: شهرهای صنعتی کاوش، ماموت، برکت ،زر و شهر ۸۰۰ هکتاری ساوجبلاغ در انتظار دریافت آخرین استعلام‌های خود برای راه‌اندازی است.

حدادی گفت: این شهرها با ویژگی خاص خود در تولید جز شهرهایی است که صنایع جدید در آن فعالیت خواهد کرد و بخش اعظمی از تولید هایتگ را عهده‌دار خواهند بود.

این مسئول از ساخت شهر صنعتی دارویی برکت نام برد و گفت: در این شهرک ۴۰کارخانه بزرگ به کار تولید داروهای هایتک و ۲ مجموعه بزرگ به تولید فرآورده‌های خونی و واکسن می‌پردازد.

فرماندار ساوجبلاغ از پایان بخش مهم ذخیره‌سازی ذرت در شهر صنعتی زر خبر داد و بیان داشت: تا بهمن سال آینده این بخش نیز در این شهرک به پایان می‌رسد و کار تولید و استخراج قند صنعتی از ذرت در آن آغاز می‌شود.

حدادی از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست حمایت همه جانبه خود را از صنایع دریغ نکنند چرا که تلاش برای ایجاد اشتغال از الویت‌های اساسی و مهم کشور است.

وی در پایان گفت: زمین ۸۰۰ هکتاری شهر صنعتی ساوجبلاغ از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی در حال پیگیری است و به زودی کار تسطیح و قطعه بندی و واگذاری این مجموعه آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر