3

جابجایی‌های مدیریتی در نهاد کتابخانه‌های کشور زیر ذره‌بین مجلس است

  • کد خبر : 116089
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، عملکرد “واعظی” مسئول نهاد کتابخانه‌های کشور را قابل دفاع خواند و گفت: جابجایی‌های مدیریتی در نهاد کتابخانه‌های کشور زیر ذره‌بین مجلس است.

جابجایی‌های مدیریتی در نهاد کتابخانه‌های کشور زیر ذره‌بین مجلس

“لاله افتخاری” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس، درباره احتمال جابه‌جایی مدیریتی در نهاد کتابخانه‌های کشور اظهار داشت: آقای واعظی مسئول نهاد کتابخانه‌های کشور، عملکرد بسیار مثبتی در حوزه کاری خود داشته و با توجه به گزارش کاری که اخیراً وی در کمیسیون فرهنگی ارائه داده این کمیسیون نظرش بر ادامه فعالیت است.

عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های استان تهران با اشاره به همت و تلاش واعظی و همکارانش در ارتقاء جایگاه کتابخانه‌های عمومی و رفع مشکلات، حمایت از کتابخانه‌ها و ترویج جایگاه کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و دقت نظر نسبت به کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های کشور، خوشبختانه در دوران تصدی وی کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی کشور به نحو شایسته‌ای پالایش می‌شوند و نگاه وی توأم با بصیرت و دقت نظر بالا در این بخش است.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد “واعظی” تغییر کند باید فردی دارای سوابق درخشان و متعهد جایگزین وی شود، گفت: اگر  بحث‌هایی که در سایت‌ها در خصوص انتصاب فردی افراط گرا در سمت نهاد کتابخانه‌های کشور مطرح می‌شود صحت داشته باشد، کمیسیون فرهنگی قطعا برخورد خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه شاخصه‌های فرهنگی را نمی‌توان به راحتی تعیین کرد و به همین دلیل اهمیت این حوزه بیش از پیش است، خاطر نشان کرد: وزیر باید حساسیت‌های این حوزه را به خوبی بشناسد و تیم اجرایی که قرار است با وی همکاری کنند نیز باید به خوبی این حوزه را بشناسند تا بتوانند در این عرصه موفق عمل کنند چرا که حوزه فرهنگی حوزه جنگ نرم است.

yjc.ir
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=116089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر