1

لیگ ما فرسوده است و اگر دست من بود لیگ را ۱۴ تیمه می‌کردم

  • کد خبر : 118021
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت: لیگ ما فرسوده است و اگر دست من بود لیگ را ۱۴ تیمه می‌کردم.

مهدی تاج پس از قهرمانی تیم تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز من خودم از برگزاری بازی و جشن قهرمانی خیلی راضی بودم و نمی‌دانم نظر مردم چیست اما فکر می‌کنم این مراسم در شأن جمهوری اسلامی ایران بود.

فارس/وی در خصوص نارضایتی برخی‌ها مبنی بر اینکه هواداران تراکتور به داخل استادیوم نیامدند، گفت: چنین چیزی نیست. اینجا شهرستان است و ممکن است برخی ما را نشناسند ولی من تا آنجا که می‌توانستم تلاشم را انجام دادم که همه وارد شوند و حتی یک نفر هم پشت در نماند.

وی تأکید کرد: جا دارد از استانداری، یگان ویژه و صدا و سیمای کرمان تشکر کنم که به ما کمک کردند این مسابقه در کمال آرامش برگزار شود.

تاج در ادامه صحبت‌هایش در خصوص لیگ برتر گفت: دیروز از قول من گفته بودند لیگ ۱۸ تیمی می‌‌ماند ولی اگر دست من باشد لیگ را ۱۴ تیمی می‌کنم. لیگ ما فرسوده است و حالا که جام حذفی تمام شد باید گرفتاری‌ها را حل ‌کنیم. من می‌خواهم کمیته فنی تشکیل دهم و آنها نظر بدهند و شاید تصمیم بگیریم که تعداد جوان‌های لیگ بیشتر شود و باید حتما اتفاقاتی بیفتد چون اینگونه لیگ ما ادامه پیدا کردن فایده‌ای ندارد و چیزی عایدمان نخواهد شد.

تاج در خصوص اینکه عوامل تیم مس ورزشگاه را ترک کردند، گفت: در هر صورت ما دوست داشتیم آنها هم بودند و می‌ماندند و از آنها هم تقدیر می‌شد.

رئیس سازمان لیگ در پایان در خصوص حضورش در رختکن تراکتورسازی گفت: نمی‌دانم کفاشیان به رختکن رفت یا نه ولی من به رختکن هر دو تیم رفتم و به ایرانمنش و مدیرعامل تراکتورسازی خسته نباشید گفتم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر