5

واکنش «نجار» درخصوص انتخابش به عنوان استاندار خراسان رضوی

  • کد خبر : 118221
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

اسماعیل نجار که از وی به عنوان گزینه نهایی استانداری خراسان رضوی نام برده می‌شود در پاسخ به سوالی درباره انتخابش به عنوان استاندار این استان گفت که من همیشه یک جمله می‌گویم و آن اینکه هر چیز خدا بخواهد.

انتخاب استاندار خراسان رضوی بیش از چند هفته است که در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته و علی رغم ارسال گزینه نهایی توسط وزارت کشور به دلایلی هنوز مشخص نشده است.

در حالی که پیش از این از فروزان‌مهر استاندار فعلی خراسان رضوی به عنوان گزینه قطعی نام برده می‌شد، وزیر کشور در سفر استانی به خوزستان و در گفتگو با فارس ، ابقای وی را در این سمت را ضعیف دانست و گفت: فروزانمهر به ستاد وزارت کشور می‌رود.

وزیر کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا نجار از گزینه‌های وزارت کشور برای استانداری خراسان رضوی است گفت وی جزء گزینه‌های تصدی این پست است.

بر همین اساس اسماعیل نجار که گفته می‌شود گزینه نهایی استانداری خراسان رضوی ‌است در گفت‌وگو با  فارس در پاسخ به این سؤال که حدود یک ماهی است که از شما به عنوان گزینه نهایی استانداری خراسان رضوی نام برده می‌شود، آیا شما گزینه قطعی هستید و چرا تاکنون این قضیه به صورت رسمی مطرح نشده است، گفت:‌ بنده همیشه یک جمله می‌گویم و آن این است که هرچیز خدا بخواهد.

برخی از نمایندگان استان خراسان رضوی از عدم انتخاب استاندار این استان مهم بعد از گذشت ۶ ماه از عمر دولت به شدت  ابراز نارضایتی کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر