4

اولویت اختصاص اعتبار‌ به پروژه‌های با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی‌ است

  • کد خبر : 119609
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

استاندار بوشهر گفت: اولویت تخصیص اعتبارات با پروژه‌هایی است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند ولی باید سایر پروژه‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرند.

مصطفی سالاری صبح امروز در جمع مدیران اجرایی بوشهر به نحوه تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: اعتبارات باید متناسب با روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به طرح‌های عمرانی اختصاص داده شوند.

وی در ارتباط با اولویت‌بندی تخصیص اعتبار نیز اظهار داشت: اولویت تخصیص اعتبارات با پروژه‌هایی است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند ولی باید سایر پروژه‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تا ۱۵ اسفند اعتبارات خود را به معاونت برنامه‌ریزی اعلام کنند.

سالاری به ضرورت انجام ماموریت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در چهار هفته پایانی سال اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها باید با سفر به تهران و مذاکره با سازمان‌های مربوط به خود پیگیر مشکلات حوزه خود شوند و سپس گزارش کارشان را به استانداری تحویل دهند.

وی در ادامه با اشاره به وجوه متمرکز اظهار داشت: وجوه متمرکز یکی دیگر از ملاک‌های ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود و مقدار استفاده آنها از وجوه متمرکز یک ملاک ارزشیابی محسوب می‌شود.

استاندار ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید متناسب با حوزه فعالیتشان راه‌های تامین مالی BO،BOT،فاینانس و … را به‌کار بگیرند و راه‌های تامین مالی را به وجوه ملی و استانی معطوف نکنند.

وی در توضیح روش تامین مالی فاینانس بیان داشت: چنانچه دستگاه‌های اجرایی بتوانند این روش را به‌کار بگیرند عملا از محل بودجه ملی وام می‌گیرند و پیشخور می‌کنند که در نهایت بودجه ملی بدهکار این وام خواهد بود.

سالاری اضافه کرد: تامین منابع مالی ازطریق فاینانس تضمین پرداخت آن با سازمان‌های مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و دستگاه‌ها باید از مزیت این طرح نهایت استفاده را ببرند و بودجه مناسبی را برای استان جذب کنند.

سالاری یادآورشد: حوزه حمل ونقل و سلامت از دو حوزه‌ای هستند که درآمدهای حاصل از مرحله دوم هدفمندی یارانه به آنها اختصاص خواهد یافت و مدیران دستگاه‌های مربوط باید بتوانند با جذب اعتبار مناسب در توسعه حمل و نقل ریلی استان ایفای نقش کنند و پروژه‌های جدید را تعریف و اجرا کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر