2

زن خفت گیر تهرانی دستگیر شد

  • کد خبر : 119761
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

سردار “حمید هداوند” صبح امروز از دستگیری یک زن خفت گیر در ایستگاه مترو خبر داد و افزود: این متهم هنگام درگیری با مالباخته شناسایی و دستگیر شد.

 

سردار “حمید هداوند” امروز از دستگیری یک زن خفت گیر در محدوده مترو شهرری خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهم و نحوه دستگیری وی پرداخت .

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته دوشنبه پنجم اسفند ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی یگان امداد هنگام گشتزنی در محدوده مذکور بودند که متوجه درگیری دو زن شدند که بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند.

وی افزود: یکی از طرفین دعوا که زن جوانی بود به محض مشاهده پلیس متواری شد که با سرعت عمل به موقع پلیس وی را دستگیر و به محل بازگرداند.

فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: در این هنگام فردی که بعداً خود را ” اکرم ” نامید به ماموران گفت دقایقی پیش زمانیکه قصد رفتن به داخل ایستگاه مترو را داشتم این زن از پشت من را گرفت و قصد سرقت انگشتر و گردنبندم را داشت که با او درگیر شدم.

سردار هداوند در خاتمه تصریح کرد: در بازرسی از متهم که ” فاطمه ” نام داشت و یکی از اتباع افاغنه بود گردنبند و انگشتر متهم و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه و شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری۱۳۱ شهرری انتقال دادند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر