3

یک عراق امن و در حال توسعه به نفع امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

  • کد خبر : 12097
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳

سرتیپ پاسدار یدالله جوانی با بیان اینکه آمریکائیها باید طبق توافقنامه امنیتی با عراق تا پایان سال ۲۰۱۱ میلادی عراق را تخلیه کنند، گفت: یک عراق امن و در حال توسعه به نفع امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است. معاون سیاسی سپاه در خصوص ادعاهای “لئون پانه تا” وزیر دفاع آمریکا مبنی بر ادامه اشغالگری […]

سرتیپ پاسدار یدالله جوانی با بیان اینکه آمریکائیها باید طبق توافقنامه امنیتی با عراق تا پایان سال ۲۰۱۱ میلادی عراق را تخلیه کنند، گفت: یک عراق امن و در حال توسعه به نفع امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی سپاه در خصوص ادعاهای “لئون پانه تا” وزیر دفاع آمریکا مبنی بر ادامه اشغالگری عراق توسط آمریکا به بهانه مسلح کردن تروریست های عراقی توسط ایران، بیان داشت: ادعای اخیر وزیر دفاع جدید آمریکا ادعایی کهنه و قدیمی است که طی سال های اخیر به شکل های مختلف علیه کشورمان تکرار شده است.

وی تصریح کرد: اگر آمریکائیها واقعا بدنبال برقراری امنیت درعراق هستند باید تا پایان سال ۲۰۱۱ میلادی طبق توافقنامه امنیتی که با دولت عراق امضاء کرده اند خاک کشور عراق را ترک کنند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران خود یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است و همواره از آن آسیب دیده است، گفت: این درحالیست که کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم همانند آمریکا در پشت پرده از گروهک های تروریستی مانند “منافقین، جندالشیطان و پژاک” حمایت گسترده ای می کنند تا از این رهگذر حضور نامشروع خود در کشورهای منطقه را توجیه کنند.

افق – مهر-وی عامل اصلی نا امنی در عراق را حضور نیروهای خارجی از جمله نیروهای آمریکایی در این کشور به شمار آورد و افزود: سال هاست که جمهوری اسلامی با ارائه اسناد و مدارکی مسئله مبارزه با تروریسم را مطرح می کند اما مجامع بین المللی به آن توجهی نمی کنند.

جوانی با تاکید براینکه از سویی دیگر وجود امنیت و آرامش در کشورهای همسایه به نفع ایران است، گفت: یک عراق امن و در حال توسعه در راستای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است نه یک عراق در حال بحران.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر