2

کی روش:بجزء کسب ۳ امتیاز به نتیجه دیگری فکر نمی‌کنیم

  • کد خبر : 12597
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی قطر و ایران از هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: تنها برای رسیدن به یک هدف به دوحه آمده‌ایم که آن هم تنها رسیدن به پیروزی است و به جز برد و کسب ۳ امتیاز به نتیجه دیگری فکر نمی‌کنیم. […]

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی قطر و ایران از هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: تنها برای رسیدن به یک هدف به دوحه آمده‌ایم که آن هم تنها رسیدن به پیروزی است و به جز برد و کسب ۳ امتیاز به نتیجه دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ایران بازی خوبی مقابل اندونزی انجام داد که نتیجه آن برتری مقابل بود. البته ما آن بازی را فراموش کرده‌ایم و برای رسیدن به هدف باید آمادگی خود را تداوم ببخشیم. برای بازی با قطر از آمادگی صددرصد برخوردار هستیم.

کی‌روش با بیان اینکه بازی‌های اخیر قطر را دیده و مورد آنالیز قرارداده‌ام؛ تأکید کرد: قطر از بازیکنان برجسته و خوبی بهره می‌برد و بازیکنان این تیم می‌توانند کارهای سرعتی و هجومی را به خوبی انجام دهند.

سرمربی تیم ملی گفت: برنده مسابقه فردا شب ایران است و خود قطری‌ها هم می‌دانند که به جز این، هدف دیگری نداریم و تنها برای رسیدن به این امر به کشورشان آمده‌‌ایم.

وی یادآور شد: با تلاش زیاد می‌توانیم به جام جهانی ۲۰۱۴ راه یابیم و اگر از امکانات و توانایی‌هایمان استفاده کنیم این مهم به دست می‌آید.

تیم‌های ملی ایران و قطر از هفته دوم مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۱ فردا در دوحه به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر