2

محمد علی آبادی و سید ابوالحسن فیروزآبادی برای مدیر عاملی شستا

  • کد خبر : 12604
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۲

آخرین خبرها و گمانه‌زنها در شرکت‌ سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا(حاکی است که محمد علی آبادی و سید ابوالحسن فیروزآبادی ۲گزینه‌ای هستندکه مورد نظر رئیس جمهور و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای مدیریت این مجموعه باشند. به‌گزارش خبرنگار تابناک اجتماعی، رئیس جمهور ، علی آبادی و فیروز آبادی را از نزدیک می‌شناسند و […]

آخرین خبرها و گمانه‌زنها در شرکت‌ سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا(حاکی است که محمد علی آبادی و سید ابوالحسن فیروزآبادی ۲گزینه‌ای هستندکه مورد نظر رئیس جمهور و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای مدیریت این مجموعه باشند.

به‌گزارش خبرنگار تابناک اجتماعی، رئیس جمهور ، علی آبادی و فیروز آبادی را از نزدیک می‌شناسند و نسبت به هر دو نظر مثبتی دارد اما مشخص نیست که نظر وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی  برای مدیریت شستا به کدام یک از این دو مناسب است و کدامیک از این دو از شانس بیشتری برای مدیرعاملی شستا برخوردار هستند.

گفته می‌شودکه علی آبادی به صورت غیر علنی فعالیت گسترده‌ای را برای تصدی مدیر عاملی شستا انجام می‌دهد و قصد دارد از نزدیکی خود به رئیس جمهور استفاده کرده و بر بزرگترین مجموعه اقتصادی‌ کشور مدیریت‌ کند.

اما از سوی دیگر فیروز آبادی نیز مورد شناخت رئیس جمهور است و وی را نیز می‌توان از گزینه‌هایی دانست که به دلیل اینکه از مدیران ارشد شستاست و شناخت گسترده‌ای از این مجموعه دارد از بخت‌ مدیر عاملی شستا برخوردار است.

علی آبادی دارای مدرک‌ کارشناسی معماری است و از سوابق وی می‌توان به معاونت بنیاد مستضعفان و جانبازان، معاون فنی و عمران شهرداری تهران، رئیس سازمان تربیت بدنی و مدیر عامل شرکت ایجاد محیط و همچنین مدیر عاملی شیلات اشاره کرد.

پیش از این شیخ الاسلامی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس جمهور انتقاداتی را نسبت به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) مطرح کرده بودند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12604

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر