2

اگر به برنامه ۹۰ بروم حرف هایی می زنم که باید فوتبال را کنار بگذارم

  • کد خبر : 126346
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

مدافع باتجربه استقلال خوزستان گفت: «مگر چند سالم است که خداحافظی کنم! آنقدر بازی می کنم که دشمنانم حرص بخورند.»

هنوز لیگ تمام نشده بود که شایعه شد حسین کعبی قرار است بعد از بازی با تیم سابقش پرسپولیس، از فوتبال خداحافظی کند. در این مورد حتی گفته می‌شد که وی قرار است بعد از خداحافظی به برنامه ۹۰ برود و ناگفته‌هایش را در رابطه با ناپاکی‌های فوتبال ایران بگوید. این مساله باعث شد بیشتر از قبل مساله خداحافظی کعبی را باور کنیم اما این مدافع خوزستانی معتقد است زمان خداحافظی هنوز فرا نرسیده و زود است در این مورد تصمیم بگیرد.

 * در این مدت مصاحبه‌های زیادی از شما دیدیم اما در هیچ کدام‌شان در مورد مساله‌ای که مدتی است شایعه شده، صحبت نکردید؛ اینکه قرار بود بعد از پایان لیگ سیزدهم از فوتبال خداحافظی کنید…

– از همین جا می‌خواهم به آنهایی که این شایعه‌ها را ساختند، بگویم خوشحال نباشند. حسین کعبی کوتاه نمی‌آید و سال‌های سال فوتبال بازی می‌کند. من سنی ندارم! بعضی‌ها که سن‌شان بالا است هنوز هم می‌گویند ۲۷، ۲۸ سال‌مان است. می‌گویند ما با سن کم کاپیتان تیم شدیم. حالا گیر دادند به حسین کعبی که خداحافظی کند؟ من اینقدر بازی می‌کنم که همه اینها را حرص بدهم. به خاطر لجبازی با خیلی‌ها همچنان بازی می‌کنم وگرنه من که نیازی به بازی کردن ندارم و به همه چیز هم رسیده‌ام اما به خاطر اینکه این افراد را حرص بدهم می‌خواهم سال‌های سال بازی کنم.

 * انگار از این شایعه خیلی ناراحت شدی…

– جالب اینکه من نه در تیم‌های پایتخت بازی می‌کنم و نه در تیم ملی هستم اما اینها دست‌بردار نیستند و دست از سرم برنمی‌دارند. تیم ما سال گذشته دشمنان زیادی داشت، از ویسی گرفته تا بازیکنان و حتی مدیریت. همه می‌خواستند این تیم سقوط کند. روز اول که قرارداد بستیم و به اردوی بروجرد رفتیم یکسری دلال زنگ زدند و گفتند تیم پیرمردها را نابود می‌کنیم. ناراحتی‌شان از این بابت بود که ویسی بدون واسطه با بازیکنان مذاکره و آنها را به خدمت گرفته بود. از این حرص می‌خوردند که چیزی عایدشان نشد. به خاطر همین می‌خواستند کاری کنند که تیم سقوط کند. اول آمدند و گفتند استقلال خوزستان تیم پیرمردهاست. بعد هم یکسری شایعه دیگر درست کردند. این مدت هم که شایعه خداحافظی من را. نمی‌دانم از جان‌مان چه می‌خواهند؟! من که نه در پرسپولیس هستم، نه استقلال و نه تیم ملی اما چون به هیچ کس باج ندادم و نمی‌دهم حرص‌شان گرفته و می‌خواهند نابودم کنند اما من دست همه آنها را رو می‌کنم.

 * ظاهرا قرار است به برنامه ۹۰ بروی و افشاگری کنی؟

– بله، من تا به حال چند بار با عادل صحبت کرده‌ام و قول داده‌ام که به برنامه‌اش بروم تا در مورد یکسری مسائل صحبت کنم. من چیزهایی می‌دانم که مردم در جریان نیستند. می‌خواهم همه واقعیت‌های فوتبال‌مان را بگویم. من در این ۵، ۶ سال بدون حاشیه بازی کردم و کاری به کار کسی نداشتم تا خیلی‌ها را بهتر بشناسم. به خاطر همین هم می‌خواهم به برنامه ۹۰ بروم تا واقعیت‌ها را بگویم. اتفاقا در مورد این مساله با ویسی هم هماهنگ هستم اما گفتم اگر بروم برنامه نود، دیگر باید فوتبال را کنار بگذارم. به همین دلیل هم فعلا دست نگه داشتم.

 * در مورد چه چیزهایی می‌خواهی صحبت کنی؟ مدرک هم داری یا فقط در حد حرف است؟

– مدرک هم دارم. یکسری چک و مدارک دارم که می‌برم در برنامه ۹۰ نشان می‌دهم. به خاطر همین مسائل می‌خواستند سرم را زیر آب کنند اما نگذاشتم. شخصا ۲ سال حرف نمی‌زدم تا ببینم واکنش‌شان چطور است که می‌خواستند سمت من بیایند و با من رفاقت کنند تا دهان من را ببندند اما من این کار را نمی‌کنم. من همه چیز را می‌گویم. از ۵، ۶ چک مدیران کلاهبردار که در راه‌آهن، استیل‌آذین و… بودند تا مسائل پشت پرده. آنها آبروی حسین کعبی را در اداره مالیات بردند که من هم این کار را درباره آنها انجام می‌دهم.

 * پس فعلا قصد نداری به برنامه ۹۰ بروی؟

– نه، الان زود است چون اگر بروم باید فوتبال را کنار بگذارم. من مسائل زیادی می‌دانم که هم فوتبالی است و هم غیر فوتبالی. از آدم‌هایی می‌گویم که به خاطر حمایت از آنها ۳ سال فوتبالم عقب افتاد.

 * منظورت علی دایی که نیست؟

– من اسم نمی‌برم. اسم‌ها را می‌گذارم برای برنامه ۹۰٫ از آدم‌هایی اسم می‌برم که دلال‌های زیادی دور و برشان بود. اگر به خاطر آنها نبود الان من باید تیم ملی می‌بودم. هنوز هم در پست اصلی من کسی نیست اما فوتبال من به خاطر این آدم‌ها عقب افتاد.

 * فصل بعد در استقلال خوزستان می‌مانی؟

– تصمیم با باشگاه است. در حال حاضر ویسی استراحت می‌کند. خدا را شکر بعد از عمل جراحی که نیم‌فصل داشتم در کل بازی‌ها بودم و خوب کار کردم. به هر حال ماندن یا رفتن من دست باشگاه است. ما سال سختی داشتیم. همه داشتند توی سرمان می‌زدند که سقوط کنیم. خیلی‌ها تلاش می‌کردند اما مدیران قوی، کادر فنی و بازیکنان خوب و باتجربه نگذاشتند این اتفاق بیفتد. ما همیشه خیال‌مان راحت بود مدیری داریم که در کار کادرفنی و بازیکنان دخالت نمی‌کند. من همیشه به کار کردن با این مدیریت افتخار می‌کنم چون دنبال شهرت نبودند و به همین خاطر هم حتی یک بار عکس‌شان در روزنامه‌ها چاپ نشد. این مدیریت به استقلال خوزستان خیلی کمک کرد.

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126346

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر