1

افشاگری خادم از دلایل حذف پروین از هیئت مدیره پرسپولیس

  • کد خبر : 126445
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:نمی‌دانم چرا من همیشه جوان می‌مانم.

امیررضا خادم پس از معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:استقلال و پرسپولیس به عنوان دو باشگاه محبوب کشور همیشه در راس اخبار هستند و وزارت ورزش هم وظیفه دارد که از این دو باشگاه حمایت کند و توجه ویژه ای به هوادارانشان داشته باشد.

وی ادامه داد:متاسفانه تاکنون بستر مناسبی برای حمایت از استقلال و پرسپولیس فراهم نشده است. همیشه این سوال در اذهان عمومی است که اگر این استقلال و پرسپولیس متعلق به دولت است چرا آنطور که باید از آنها حمایت نمی شود، اگر هم دولت این دو باشگاه را نمی خواهد باید دستور واگذاری آنها را صادر کند.

خادم تاکید کرد:در سال ۹۲ اجازه واگذاری این دو باشگاه به دولت داده شد و امسال هم دولت مکلف به واگذاری آنها شد. خوشبختانه با جلساتی که با وزیر اقتصاد در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس برگزار کردیم، به صورت کاملا جدی این مسئله در حال پیگیری است و البته مسئولیت آنها بر عهده سازمان خصوصی سازی است.

وی ادامه داد:شاید در این راه تنشی ایجاد شده باشد اما بخش عمده ای از آن از روی عمد نبوده است. جا دارد از آقای دکتر گودرزی تشکر کنم که همیشه از ما حمایت کردند. به نظر من با وجود این هجمه ها هر کسی جای آقای گودرزی بود، تفکرات محافظه کارانه ای در پیش می گرفت و شاید این کار را متوقف می کرد.بسیاری این شائبه را ایجاد کردند که دولت علاقه ای به واگذاری استقلال و پرسپولیس ندارد و  نمی خواهد این دو باشگاه سروسامان بگیرند اما واقعیت این است که ما از هیچگونه تلاشی برای کمک به این دو باشگاه دریغ نکردیم. دیدید که بعد از تعطیلات نوروز در کمترین زمان ممکن برای بستن قرارداد با اسپانسرها توافق کردیم.

خادم درباره اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس گفت: این اعضا بر اساس صلاحیت و با نظر وزارت ورزش انتخاب شده‌اند و حامیان مالی باشگاه هیچگونه دخالتی در آن نداشتند. حتی بر خلاف دوره های گذشته، در ترکیب نهایی هیئت مدیره حتی یک چهره سیاسی هم دیده نمی شود. بخشی از این افراد از قدیمی های این باشگاه به شمار می روند و بخشی دیگر هم از چهره های اقتصادی هستند. در بخش سوم هم افراد حقوقی انتخاب شده اند تا به این باشگاه در حل مشکلات کمک کنند.جالب اینجاست که در چند وقت اخیر هجمه‌های زیادی علیه من بود و گفته می‌شد که توان مدیریتی ندارم و یا جوان هستم. نمی‌دانم چرا من همیشه جوان می‌مانم.

وی درباره حذف علی پروین از هیات مدیره پرسپولیس گفت: در مورد آقای پروین شخصا خواستار این بودم که ایشان در هیات مدیره پرسپولیس باقی بماند اما به نظر می رسید که آقای پروین خودش علاقه مند نبودند. همه ما می دانیم که چنین افرادی از ارزش های باشگاه پرسپولیس به شمار می روند.
اوج

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126445

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر