3

سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است که نژادپرستی در فوتبال وجود ندارد.

  • کد خبر : 126767
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

یک مرد خوب که در زندگی کارش را خوب انجام داد و هرگز علیه کسی کاری نکرد، تنهایمان گذاشت. او در حالی ما را تنها گذاشت که نیمی از زندگی‌اش باقی مانده بود. فقدان بزرگی است.

 ویسنته دل بوسکه معتقد است که نژادپرستی به معضلی در فوتبال تبدیل نشده است.

این در حالی است که پس از پرتاب موز به سوی دنی آلوس در بازی یکشنبه شب بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، یک بار دیگر نژادپرستی خود را نشان داد.

دل بوسکه اعلام کرد که فکر نمی‌کند نژادپرستی در تمام دنیا معضل باشد. وی اظهار داشت: در فوتبال نژادپرستی وجود ندارد. این کاری نیست که همه انجام بدهند. می‌خواهم به این فکر کنم که این‌ها اتفاقات نادری هستند. در فوتبال نژادپرستی وجود ندارد.

وی همچنین درخصوص درگذشت سرمربی سابق بارسلونا در سن ۴۵ سالگی گفت: یک مرد خوب که در زندگی کارش را خوب انجام داد و هرگز علیه کسی کاری نکرد، تنهایمان گذاشت. او در حالی ما را تنها گذاشت که نیمی از زندگی‌اش باقی مانده بود. فقدان بزرگی است.

فارس/سرمربی تیم ملی اسپانیا خاطرنشان کرد: در این لحظه سخت در غم خانواده، فرزندان و همسر وی شریک می‌شوم. علاوه بر این با توجه به تجربه کار کردن در کنار وی، تمام کسانی که او را می‌شناسند و تجربه کار کردن با او را دارند، قدردانش هستند.

وی اضافه کرد: رابطه من با تیتو همیشه صمیمانه بوده است. او مرد خوبی بود که همیشه آماده کار کردن با بقیه بود. عمیقا از فقدان او ناراحت هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر