2

کدام اپوزیسیون؟ اپوزیسیونی وجود ندارد؟

  • کد خبر : 13171
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۷:۳۱

«اپوزیسیون ایرانی؟ کدام اپوزیسیون؟ اپوزیسیونی وجود ندارد». پایگاه اپوزیسیونی ایران گلوبال درباره پرسش آمیخته به تحلیل فوق نوشت: سرنوشت اپوزیسیون بی شک آمیخته به تصاویر ابهام و هراس است. آنچه به نام اپوزیسیون چه وجوه حقیقی و چه مجازی آن تظاهر دارد، مجموعه ای از نیروها را شکل می دهد که پذیرای دموکراسی نیستند و […]

«اپوزیسیون ایرانی؟ کدام اپوزیسیون؟ اپوزیسیونی وجود ندارد». پایگاه اپوزیسیونی ایران گلوبال درباره پرسش آمیخته به تحلیل فوق نوشت: سرنوشت اپوزیسیون بی شک آمیخته به تصاویر ابهام و هراس است. آنچه به نام اپوزیسیون چه وجوه حقیقی و چه مجازی آن تظاهر دارد، مجموعه ای از نیروها را شکل می دهد که پذیرای دموکراسی نیستند و سی و چند سال است که خود در بستر پیشابلوغ سیاسی اسیر شده اند و وعده های سرانجام ناپذیر را تکرار می کنند. اپوزیسیون رژیم، درونی از هم گسیخته دارد.
در ادامه این تحلیل تصریح شده است این اپوزیسیون نه ملی است و نه در اندیشه همایش همدلی هاست، تنها می خواهد بماند. اگر بر قوای درون و ملی گرایی و یا هر زبان اندیشه همسوی دیگر در گفتار پا می فشارد، یا در اوهام است و یا دروغ می گوید چشم و دستش به سوی بارگاه جهانی است که این روزها فصل یخبندان ناموس سیاسی را رنگ نموده و قلندرانه به تاراج نفت در کشورهای عربی، نام رهایی اهدا می کند. این اپوزیسیون هرگز به سازماندهی درون گسیخته خود نمی اندیشد و پای مصممی در چنین میدانی نمی نهد. برزخی است که سی و اندی سال گریبان ما را گرفته و خود مانعی جدی در گذار از نظام اسلامی گردیده است. آیا قرار است سرنوشت سیاسی ما با این برزخ و ماندگاری بختک وارش رقم زده شود؟ بی شک نمی توان بدین فرآیند باور آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر