2

افشاگری ضمنی خانزاده از بازی ایران – آرژانتین +تصویر

  • کد خبر : 133058
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

سوال اینجاست که آیا خود نکونام لباس مسی را گرفته است و یا بازیکنی دیگر توانسته به این امر دست یابد.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی  بلافاصله بعد از بازگشت به ایران در مصاحبه خود گرفتن پیراهن از لیونل مسی بعد از بازی با ایران را رد کرده و گفته طی ۶ سال حضور در لالیگا این کار را انجام نداده و دلیلی ندارد پیراهنش را با مسی و دیگر بازیکنان حریفان تیم ملی عوض کند.نکو تاکید کرده که در بازی های بزرگ مقابل آلمان و برزیل هم این کار را انجام نداده و حتی زمانی که در جام جهانی ۲۰۰۶ جوان بوده و عشق پیراهن چنج کردن داشته هم این کار  را انجام نداده است.

اما درست بعد از بازی با آرژانتین محمدرضا خانزاده  بازیکن بیست و چهارم تیم ملی که به عنوان توریست کنار تیم ملی حضور داشت و در رختکن تیم هم حضور می یافت عکسی از خود با لیونل مسی در مسیر منتهی به رختکن در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که مسی پیراهن بر تن ندارد و یک پیراهن قرمز که به احتمال صد درصد پیراهن تیم ملی ایران است را در دست دارد. البته خانزاده خیلی زود آن عکس را از صفحه ی فیس بوکش پاک کرد و عکسی را منتشر کرد که لباس تیم ملی ایران در دست مسی مشخص نیست.

حالا سوال اینجاست که آیا خود نکونام لباس مسی را گرفته است و یا بازیکنی دیگر توانسته به این امر دست یابد . البته چنین اتفاقی ظاهرا در بازی با بوسنی هم رخ داد و نکونام پیراهنش را با امیر اسپاهیچ مدافع میانی بایر لورکوزن و کاپیتان تیم ملی بوسنی تعویض کرده است.

آی اسپورت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر