1

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز تکیه‌گاه کشورهای همسایه ایران است.

  • کد خبر : 133290
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز تکیه‌گاه کشورهای همسایه تنها ایران است و افتخار می‌کنیم که نمی‌گذاریم مورد ظلم واقع شوند.

اسماعیل احمدی‌مقدم عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی استان فارس اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در ماه رمضان، کشور در یک فضای معنوی به‌سر می‌برد و نیروی انتظامی نیز تلاش می‌کند با ایجاد امنیت به تقویت این فضای بپردازد چراکه امنیت یکی از آثار عمل صالح است.

وی افزود: امروز یک شهروند در سوریه و عراق بسیار بهتر مسئله امنیت را درک می‌کند زیرا طعم آوارگی و کوچ سختی را کشیده است.

این مسئول تصریح کرد: ولایت‌فقیه حاکمیت مردم است که مانند تاروپود نظام یکپارچه هستند و سرمایه اجتماعی و مجموعه ساختار حکومتی ما با مردم‌سالاری دینی شکل گرفته و موجب شده از امنیت برخوردار شویم.

وی با اشاره به اینکه ایران رنگین‌کمانی از اقوام و مذاهب است که موجب همگرایی شده بیان کرد: دشمنان، کشورهای همسایه را به آشوب کشیده‌اند که ایران را متزلزل کنند اما امروز کشورمان نه‌تنها متزلزل نشده بلکه تکیه‌گاهی برای جلوگیری از فروریختن کشورهایی شده که مورد تهاجم قرارگرفته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی اذعان داشت: امروز تکیه‌گاه کشورهای همسایه تنها ایران است و افتخار می‌کنیم که نمی‌گذاریم مورد ظلم واقع شوند.

وی گفت: در عین حال تمام فشارها و تحریم‌ها که به شدت در مورد ما عملی شده اما کشور با سربلندی از این برهه گذر خواهد کرد چراکه سفینه نجات و ناخدای ما ولی‌فقیه است و این کشتی را از امواج سخت به‌آسانی رد می‌کند.

احمدی‌مقدم ادامه داد: فارس به لحاظ وجود اقوام و مذاهب مختلف و مکان‌های زیارتی، دانشگاهی و حوزوی به‌عنوان مینیاتوری از کشور ایران است که می‌توانیم این استان را نماینده جمهوری اسلامی معرفی کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی فارس توانسته رضایت مردم را جلب و امنیت را به‌خوبی برقرار کند و تغییر مسئولان انتظامی برای پیشرفت و حرکت بهتر به سمت جلو است تا کارها با سرعت بهتری پیش رود.

این مقام مسئول اظهار داشت: استقرار نظام شایسته‌سالاری در نیروی انتظامی، موجب می‌شود که تغییر فرماندهان فقط جابه‌جایی دو نفر با یکدیگر نباشد بلکه در راستای تغییر اوضاع و پیشرفت در امور باشد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی قائم به شخص نیست و ما تلاشمان بر این است که برنامه‌ها و اهداف سازمان‌محور باشد و تمام فرماندهان برای تحقق این اهداف باید تلاش کنند.

در ادامه این آیین فرمانده نیروی انتظامی فارس اذعان داشت: هرچه ‌کار سخت‌تر و مسئولیت بیشتر باشد ثواب عمل بیشتر است و باید کمر همت را بست تا برنامه‌ها به‌صورت تمام و کمال انجام شود و به هدف نزدیک‌تر شویم.

احمدعلی گودرزی گفت: با خرد جمعی، عقلانیت و مشورت با بزرگان و فرهیختگان سعی‌مان بر این است که وظیفه و مسئولیتی را که قبول کرده‌ایم به‌خوبی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: امید است که با حمایت روحانیت و اعضای شورای تأمین استان فارس توفیق حاصل شود و پیشرفت چشم‌گیری ازلحاظ امنیت و مسائل دیگر در این استان ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133290

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر