3

علی پروین:گفته بودم بازی دربی مساوی می‌شود

  • کد خبر : 13372
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۴۲

علی پروین درباره دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت، اظهار داشت:  واقعا پرسپولیس شاهکار کرد و خیلی بود. دست بچه‌ها درد نکند. در این ۶ بازی هیچ وقت پرسپولیس این طور بازی نکرده بود. بهترین و عادلانه‌ترین نتیجه برد پرسپولیس بود. وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا استیلی اینقدر بدشانس است. […]

علی پروین درباره دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت، اظهار داشت:  واقعا پرسپولیس شاهکار کرد و خیلی بود. دست بچه‌ها درد نکند.
در این ۶ بازی هیچ وقت پرسپولیس این طور بازی نکرده بود. بهترین و عادلانه‌ترین نتیجه برد پرسپولیس بود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا استیلی اینقدر بدشانس است. نزدیک ۸ توپ روی دروازه ذوب آهن رفت که هر کدام بوی گل می‌داد اما یکی از آنها داخل گل نشد ولی ذوب‌آهن دو توپ آورد و دو گل زد.

پروین تاکید کرد: مهاجم حریف توپ را زد، توپ قل قل خورد و رفت توی گل، یا گل دوم ذوب‌آهن مهاجم حریف استپ سینه کرد و آن طور توپ را داخل دروازه فرستاد اما پرسپولیسی‌ها دروازه خالی را نزدند. نمی‌دانم چرا حمید شانس ندارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس دقت می‌کرد و حمید هم شانس داشت باید ۶ گل به ذوب‌آهن می‌زد. شهاب گردان هم اگر نبود کار پرسپولیس راحت‌تر می‌شد. خدا وکیلی او هم چند توپ خوب را گرفت. حالا که پرسپولیس اینقدر روان و فوتبال دلچسب بازی می‌کند انشاءالله این حمید هم شانس داشته باشد و به جای مساوی، ببرد. من به استیلی خسته نباشید می‌گویم.

پروین در ادامه گفت‌وگو با فارس،‌ با تقدیر از عملکرد امیر قلعه‌نویی در بازی روز گذشته تراکتورسازی با استقلال گفت: به نظرم دیروز، روز استقلال نبود. آنها تیم همیشگی نبودند اما واقعا تراکتور، تراکتور بود. من همیشه گفته‌ام امیر کارش را بلد است و اگر بلد نبود نمی‌توانست در تهران این طور با استقلال بازی کند.

وی افزود: امیر قلعه‌نویی یک چیزی بلد است، ما همیشه این را میگوییم. واقعا تراکتورسازی فوتبال خوب و روانی انجام داد و جا دارد به امیر قلعه‌نویی و این تیم تبریک بگویم. انشاءالله این برد مبارکشان باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره دیدار جمعه هفته جاری پرسپولیس و استقلال به فارس گفت: قبلا گفته بودم این بازی مساوی می‌شود اما وقتی بازی با ذوب‌آهن را دیدم کیف کردم و نظرم عوض شد. حالا می‌گویم پرسپولیس انشاءالله با کمک بچه‌های سرحال و کریمی قبراق که واقعا عملکرد خوبی در خط هافبک داشت برنده بازی است. امیدواریم این اتفاق بیفتد تا دل این جوان‌های هوادار پرسپولیس شاد شود. واقعا در چند صحنه علی کریمی با آن حرکات زیبای خود عالی بود. البته تمام بازیکنان خوب بودند و تیم حمید فوتبال خوب و قشنگی انجام دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر