1

نخستین اجلاس بیداری اسلامی از امروز آغاز به کار می کند

  • کد خبر : 13516
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۰۴

نخستین اجلاس بیداری اسلامی باحضور ۶۰۰ اندیشمند خارجی از بیش از ۸۰ کشور دنیا از امروز آغاز به کار می کند. نخستین اجلاس بین المللی بیداری اسلامی با حضور ۶۰۰ اندیشمند خارجی از بیش از ۸۰ کشور دنیا و ۴۰۰ متفکر داخلی از روز شنبه ۲۶ شهریور ماه به مدت ۲ روز در مرکز همایش […]

نخستین اجلاس بیداری اسلامی باحضور ۶۰۰ اندیشمند خارجی از بیش از ۸۰ کشور دنیا از امروز آغاز به کار می کند.
نخستین اجلاس بین المللی بیداری اسلامی با حضور ۶۰۰ اندیشمند خارجی از بیش از ۸۰ کشور دنیا و ۴۰۰ متفکر داخلی از روز شنبه ۲۶ شهریور ماه به مدت ۲ روز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
علی اکبر ولایتی دبیرکل نخستین اجلاس بین المللی بیداری اسلامی پیش از این در کنفرانس خبری برگزار شده در این خصوص با اشاره به اقبال اندیشمندان جهان اسلام به این اجلاس طی روزهای اخیر گفت که با توجه به استقبال بسیار زیادی که از سوی اندیشمندان برای حضور در این اجلاس به عمل آمده، احتمالاً بیش از ۶۰۰ نفر از اندیشمندان و متفکرین سراسر جهان اسلام و همچنین اروپا و آمریکا در این اجلاس شرکت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه در این اجلاس حداقل ۴۰۰ نفر از اندیشمندان داخلی هم شرکت خواهند داشت، گفت که در این اجلاس مسئولین دولتی و اجرایی کشورها شرکت نمی کنند بلکه فقط اندیشمندان جهان اسلام در رابطه با آینده بیداری اسلامی و چگونگی استمرار آن به بحث و تبادل نظر می پردازند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر