4

بازیگر زن سینما و تلویزیون:حاضرم به غزه بروم +تصویر

  • کد خبر : 135683
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

دیدن صحنه‌های زخمی شدن و شهادت کودکان و زنان فلسطینی دل هر انسانی به درد می‌آید؛ آن قدر دردناک است که اگر بتوانم حاضرم به غزه بروم.

پروانه معصومی با بیان اینکه پیروزی مسلمانان در غزه اتحاد مسلمانان جهان را می‌طلبد، گفت: دیدن صحنه‌های زخمی شدن و شهادت کودکان و زنان فلسطینی دل هر انسانی به درد می‌آید؛ آن قدر دردناک است که اگر بتوانم حاضرم به غزه بروم.
خبرگزاری فارس: پروانه معصومی در گفت‌وگویی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: با دیدن صحنه‌های زخمی و شهادت کودکان و زنان فلسطینی دل هر انسانی به درد می‌آید؛ آن قدر دردناک است که اگر هر کاری از دستم بر بیاید حاضرم انجام بدهم حتی اگر نیاز باشد و این توان را داشته باشم به کمک مردم فلسطین می‌روم.

بازیگر زن پیشکسوت: حاضرم به غزه بروم

وی ادامه داد: در حال حاضر آنهایی که می‌توانند کاری انجام دهند، چشم‌‌هایشان را بسته‌اند؛ سران کشورهای عربی باید علیه این جنایات رژیم صهیونیستی متحد شوند.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان و در واقع نسل‌کشی مسلمین نیز از اسرائیل حمایت می‌کنند. پیروزی مسلمانان در فلسطین و حتی در سوریه و عراق اتحاد مسلمانان را می‌طلبد؛ چرا که هدف صهیونیست و آمریکای جنایتکار اسلام است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر