1

قلعه نویی: مجبور شدم جواب نکونام را بدهم

  • کد خبر : 137321
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

نشست خبری امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان با حاشیه هایی همراه بود.

قلعه نویی که قرار بود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز (پنجشنبه) به پرسش های خبرنگاران پاسخ دهد با چند دقیقه تاخیر به همراه مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در نشست حاضر شد.

ایرنا/درابتدای نشست، مدیر رسانه ای استقلال ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، از رسانه ها خواست تا در مورد بلیت فروشی اینترنتی در فصل جاری و امکان نداشتن بلیت فروشی مسابقات از طریق گیشه ورزشگاه اطلاع رسانی کنند تا هواداران بدون مشکل برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه آزادی بیایند.

اکثر دقایق نشست خبری قلعه نویی که حدود ۴۵دقیقه به طول انجامید، به طرح سوالات و پاسخگویی سرمربی آبی پوشان به مسایل حاشیه ای و بیان خاطره ای از دوران حضور قلعه نویی در تیم سپاهان اختصاص داشت و کمتر به موارد فنی بازی فردا (جمعه) مقابل استقلال خوزستان پرداخته شد.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع گفت که از حدود ۲۰ سووال خبرنگاران ۱۸ سوال به مسایل حاشیه ای مربوط است و نباید رسانه ها اینقدر به حاشیه بپردازند.

این درحالی است که دعوای امیرقلعه نویی و جواد نکونام در رسانه ها و مصاحبه های این چهره مطرح مهمترین موضوع حاشیه ای در روزهای اخیر بوده است.

سرمربی استقلال در بخشی از نشست خبری گفت: با توجه به اینکه مجموع رقم قراردادهای آبی پوشان از سقف اعلام شده (۱۵ میلیارد تومان) تجاوز کرده است روز شنبه بخشی از قرارداد کادر فنی و بازیکنان استقلال کسر می شود تا مجموع این ارقام به سقف مورد نظر برسد.

قلعه نویی همچنین زمانی که از او خواسته شد تا به عنوان بزرگ تر دیگر پاسخ نکونام را در رسانه ها ندهد و این موضوع را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری کند گفت: چرا ۶ ماه قبل که نکونام تهمت هایی را علیه من مطرح کرد رسانه ها سکوت کردند تا اکنون من مجبورشوم برای تنویرافکار عمومی به اظهارات جدیدش واکنش نشان دهم!؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137321

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر