3

ممنوعیت خوشحالی در هفته سوم برای این ۷ بازیکن!

  • کد خبر : 138048
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

برای احترام هم که شده، این هفت بازیکن نباید در اولین مسابقه هفته سوم خوشحالی کنند ولی اگر این کار را انجام دهند باید منتظر واکنش هواداران حریف شان باشند.

تا ساعاتی دیگر بازی پدیده – صبا آغاز می شود و احتمال اینکه رضا عنایتی به تیم سابقش گل بزند کم نیست، چرا که پنالتی زن تیمش است و علاوه بر آن اکثر توپ ها به او ختم می شود. شاید هم مثل بازی با نفت مسجد سلیمان پشت ایستگاهی هم قرار بگیرد و دروازه صبا را باز کند، اما قطعا در این ضربات کسی را کنارش خواهد دید که خود نقش زیادی در انتقال این بازیکن داشته است. اکبر صادقی که وسط زمین صبا را سال گذشته فرماندهی می کرد و تاثیر زیادی در تک رقمی شدن رتبه فصل گذشته تیمش داشت، امسال به پدیده ای آمده تا به قول خودش فقط به فکر فوتبال باشد، نه اینکه مشکلات تیم او را آزار دهد. او نیز در بازی هفته قبل یکی از سه گل پدیده را زد تا با انگیزه و روحیه بالاتری مقابل تیمی قرار گیرد که با آن به تیم ملی رسیده بود.نفر سومی که راه این دو را در پیش گرفت، کیوان امرایی بود. او که تقریبا در بیشتر بازی های فصل گذشته صبا به میدان رفت، امسال به پدیده آمده تا با چهارمین تیم، تجربه حضور در لیگ برتر را داشته باشد ولی این مهاجم در هفته دوم زیر سایه عنایتی و یونس شاکری قرار گرفت و نتوانست بازی کند و باتوجه به گلزنی که دو رقیبش در بازی قبل داشتند، بعید به نظر می رسد او بتواند امروز مقابل تیم سابقش به میدان برود.

 

عباس محمد رضایی هم که اولین بار با پیراهن صبا در لیگ برتر حضور یافت، دیگر چهره ای است که احتمال دارد در بازی امروز گلزنی کند. از آنجا که هرکس در صبا خوش بدرخشد زود به تیم دیگری می رود، او نیز یکسال بیشتر در قم دوام نیاورد و در پایان لیگ نهم از صبا به سایپا رفت.

 

بعد از امرایی، مهدی خیری می باشد که احتمال به ثمر رساندن گلش برای پدیده در این بازی کم است، اما او در دو دیدار اخیر به میدان رفته و امروز نیز ممکن است مقابل تیمی بازی کند که پنج سال پیش در آن توپ می زد.

 

صبایی ها نیز دو بازیکن دارند که سابقه بازی در پدیده را داشته باشد. بادامکی و شکوری که فصل گذشته و احتمالا با مبلغ خوبی به مشهد رفتند، تا نیم فصل لیگ یک بیشتر با این تیم نبودند و به قم آمدند. این دو که تاثیر زیادی جمع آوری امتیازات پدیده داشتند، امروز با پیراهن حریف مقابل به کار گرفته می شوند. بادامکی در دو هفته اول به صورت تعویضی اجازه بازی پیدا کرد، اما آنطور که از تمرینات صبا به مشهود است، احتمال دارد او را از آغاز بازی در ترکیب تیمش ببینیم و اگر این اتفاق بیفتد امکان اینکه شاهد به ثمر رساندن گل از وی باشیم، بیشتر است تا هادی شکوری که دفاع آخر صبا می باشد.

 

حال برای احترام هم که شده، این هفت بازیکن نباید در اولین مسابقه هفته سوم خوشحالی کنند ولی اگر این کار را انجام دهند باید منتظر واکنش هواداران حریف شان باشند.

 

آی اسپورت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر