1

زمان اعلام اسامی پذیرفتگان کنکور دکتری ۹۳

  • کد خبر : 138050
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفتگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۳ روز یکشنبه ۲۶ مردادماه ۹۳ از طریق ‌سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر افزود: داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۳ پس از انتشار کارنامه اولیه نسبت به درج اولویت‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته خود مندرج در سایت اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کرده و بر اساس نتایج گزینش اولیه در یک یا چند کدرشته‌محل از اولویت‌های انتخابی برای مصاحبه معرفی و در مصاحبه شرکت کردند، می توانند نتایج آزمون خود را در سایت مشاهده کنند.
وی افزود: اسامی پذیرفتگان نهایی آزمون در روز یکشنبه ۲۶ مرداد از طریق ‌سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی:www.sanjesh.org اعلام می شود.
خدایی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در ردیف پذیرفتگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند، می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ سازمان با مراجعه به وب سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مربوط به هر کدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده در سایت موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.
به گزارش مهر، تعداد ۲۴۰ هزار ۳۹۱ نفر در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۳ ثبت نام کردند. آزمون در روز ۱۶ اسفندماه ۹۲ برگزار شد.
از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده، تعداد ۱۹۴ هزار و ۲۹۶ نفر در جلسه آزمون حاضر  بودند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه ۳۱ فروردیت ماه ۹۳ بر روی سایت سازمان قرار گرفت.

از تعداد حاضرین در آزمون، با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ویژگی های آزمون ۴۹ هزار و ۵۳۷ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت فهرست اسامی ۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر برای مصاحبه معرفی شد.

ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۱۸۸ نفر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر