1

رئیس جمهور:سازمان ملل به معنای واقعی کلمه سازمان ملل باشد

  • کد خبر : 14024
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۵۲

رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انتظار می رود سازمان ملل به معنای واقعی کلمه سازمان ملل باشد، اظهار داشت: این سازمان باید از مطالبات ملت ها حمایت کرده و در جهت ایفای حقوق آنها حرکت کند. به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد دوشنبه شب به وقت محلی به هنگام ورود به […]

رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انتظار می رود سازمان ملل به معنای واقعی کلمه سازمان ملل باشد، اظهار داشت: این سازمان باید از مطالبات ملت ها حمایت کرده و در جهت ایفای حقوق آنها حرکت کند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد دوشنبه شب به وقت محلی به هنگام ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان ملل در سیطره چند کشور به اصطلاح فاتح جنگ جهانی دوم قرار دارد، خاطر نشان کرد: سازمان ملل اکنون سازمانی برای تمامی ملل نیست که کشورها بتوانند آزادانه و به راحتی در آن حضور پیدا کنند؛ لازمه حضور در این سازمان اخذ ویزا از دولت آمریکاست در حالی که دولت آمریکا هم مانند سایر کشورها عضو سازمان ملل است.

رییس جمهور تصریح کرد: سازمان ملل باید حقوق تمامی ملت های جهان، منافع، حیثیت و کرامت انسان ها را تقویت و حداقل ها را در این خصوص مراعات کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14024

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر