2

استیلی:من با هیچکس مشکلی ندارم

  • کد خبر : 14188
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰

سرویس ورزشی «تابناک» ـ حمید استیلی در خصوص استعفای حبیب کاشانی عنوان کرد: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و امیدوارمدرست نباشد چون او زحمات قابل توجه‌ای برای پرسپولیس کشیده است. با توجه به اینکه زیاد درباره موضوع اطلاع ندارم اجازه بدهید بعدا درباره آن حرف بزنم.  استیلی در خصوص برخورد نامناسب با دستیارانش در […]

سرویس ورزشی «تابناک» ـ حمید استیلی در خصوص استعفای حبیب کاشانی عنوان کرد: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و امیدوارمدرست نباشد چون او زحمات قابل توجه‌ای برای پرسپولیس کشیده است. با توجه به اینکه زیاد درباره موضوع اطلاع ندارم اجازه بدهید بعدا درباره آن حرف بزنم.

 استیلی در خصوص برخورد نامناسب با دستیارانش در اردوی تیم ملی که مانع حضور در کنار زمین شده بودند گفت: دستیاران من با دعوت کی‌روش به اردوی تیم ملی رفته بودند اما برخورد خوبی با آنها نشد. محسن عاشوری سال‌ها برای فوتبال این مرز و بوم توپ زده و نباید یک نفر به خود اجازه بدهد که با او بد صحبت کند.

 وی در پایان درباره اظهارات دایی گفت: من با هیچکس مشکلی ندارم و هیچوقت اجازه نمی‌دهم حرمت بازیکنانم زیر سؤال برود و کسی به آنها بی‌احترامی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر