2

علی پروین:حمید استیلی با قدرت به کارش ادامه می دهد

  • کد خبر : 14203
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

علی پروین اظهار داشت: توقع مردم از تیم پرسپولیس زیاد است، آنها با باخت این تیم بسیار ناراحت می شوند و من دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد، به همین دلیل می خواهیم با بردهای آینده دل آنها را شاد کنیم. وی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و تاثیر در روند کار این تیم خاطرنشان […]

علی پروین اظهار داشت: توقع مردم از تیم پرسپولیس زیاد است، آنها با باخت این تیم بسیار ناراحت می شوند و من دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد، به همین دلیل می خواهیم با بردهای آینده دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و تاثیر در روند کار این تیم خاطرنشان ساخت: من که نمی‌توانم شق‌القمر کنم، آمده‌ام تا گوشه ای از کار را بگیرم. اکنون به عشق مردم اینجا هستم.

پروین در خصوص هیئت مدیره جدید باشگاه تصریح کرد: برای ارزیابی یک مدیر باید پرونده کاری او را بررسی کنیم، رویانیان چند سالی از مدیران موفق بوده است و کمی هم با ورزش آشناست، همین که مدیریت خوبش پشت تیم باشد، کافی است.

عضو هیئت مدیره در پاسخ به اینکه دیگر نگرانی بابت کارت سوخت نخواهند داشت، افزود: از این مسائل بگذرید.

وی ادامه داد: باید از زحمات حبیب کاشانی نیز تشکر کرد، او زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیده و ۳ جام قهرمانی برای ما آورده است. باید به او خسته نباشید، بگویم.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در کارهای فنی تیم دخالت خواهد کرد، گفت: انشاء الله. حمید استیلی نیز با قدرت به کارش به عنوان سرمربی ادامه می دهد. می خواهیم ۲ برد خوب برای این تیم به دست آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره اینکه اگر این ۲ برد به دست نیاید، استیلی برکنار می شود، افزود: منظور من این بود که سعی می کنیم بازی های آینده را ببریم، اگر هم ببازیم استیلی می ماند.

پروین حضورش را به عنوان مدیر فنی تیم رد کرد و درباره حضور پسرش در پرسپولیس گفت: محمد باید برای تیم‌های دیگر بازی کند و ۲۰ گل بزند تا پرسپولیس خودش به دنبال او برود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر