4

موج استعفاها در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

  • کد خبر : 14500
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶

استعفای محسن هاشمی از مدیریت مترو و جایگرینی هابیل درویش آغاز موج استعفاها در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بود. کناره گیری ربیعی از مدیریت بهره برداری مترو وتغییر مدیرعامل سازمان پایانه‌ها جابه‌جایی های بعدی این سازمان بود. این هفته نیز با استعفای فضل الله اسلامی چند روز مانده به آغاز سال […]

استعفای محسن هاشمی از مدیریت مترو و جایگرینی هابیل درویش آغاز موج استعفاها در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بود. کناره گیری ربیعی از مدیریت بهره برداری مترو وتغییر مدیرعامل سازمان پایانه‌ها جابه‌جایی های بعدی این سازمان بود.

این هفته نیز با استعفای فضل الله اسلامی چند روز مانده به آغاز سال تحصیلی موافقت شد.

اسلامی درباره کناره گیری از مسئولیتش به مهر می گوید: مدتی پیش به دلیل علاقمندی به فعالیتهای عمرانی و پروژه ای از این سمت استعفا داده ام که استعفایم مورد موافقت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفت. در حال حاضر هنوز مشخص نیست در چه سمتی به فعالیت خود ادامه دهم.

حسن آقابیگی معاون امور مناطق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردار با حفظ سمت سرپرستی سازمان تاکسیرانی را بر عهده گرفته است. او پیش از این مسئولیت بسیج معاونت حمل و نقل و ترافیک را بر عهده داشت و قرار است تا انتخاب گزینه مناسب عهده دار این مسئولیت باشد.

بر اساس شنیده ها یکی از گزینه های مدیریت سازمان تاکسیرانی وحید نوروزی مدیر اجرایی معاونت است هرچند که وی در گفتگو با خبرنگار مهر این موضوع را رد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر