1

آیت‌اللهی: وینگادا ممنوع‌ الورود است

  • کد خبر : 145799
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

نایب‌ رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نلو وینگادا به دلیل مشکل مالیاتی ممنوع‌الورود است.

هادی آیت‌اللهی بعد از چهارمین جلسه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون چهارمین جلسه کمیته فنی را برگزار کردیم تا نقاط ضعف و قدرت تیم ملی امید را بررسی کنیم. در مورد مجموعه کادر فنی تیم ملی امید بررسی به عمل آمد.

وی افزود: براساس مصوبه جلسه گذشته از نلووینگادا سرمربی تیم ملی امید خواستیم به ایران بیاید تا در جلسه امروز شرکت کند اما او در ایمیلی اعلام کرد به مرخصی رفته و تا اردوی قطر نمی‌تواند به تیم اضافه شود. همچنین او مشکل مالیاتی دارد که ممنوع‌الورود است و با توجه به تعطیلی دو سه روزه‌ای که وجود داشت نمی‌توانستیم شرایط حضورش را فراهم کنیم.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بحث و گفت‌وگوی خوبی صورت گرفت در این جلسه علی کفاشیان هم حضور داشت. قرار شد فردا جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش داشته باشیم. براساس قرارداد این مربی او باید بر تیم‌های پایه و امید ایران نظارت داشته باشد. به همین خاطر باید با یکدیگر تفاهم کنیم و براساس آن نظریه کلی را فردا از طریق سایت فدراسیون اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: مصوبات دیگر ما در جلسه امروز در رابطه با کادر فنی تیم‌های ملی پایه بود که قرار شد در جلسه روز سه‌شنبه بعد از ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا پیشنهادات بررسی شده و در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم. همچنین در مورد یکی دو سفر بحث صورت گرفت و قرار شد تیم ملی نوجوانان و جوانان در تورنمنت قطر که در ماه دسامبر با قبول تمامی هزینه‌ها از سوی فدراسیون قطر حاضر شده و برنامه‌های آماده‌سازی را دنبال کند. همچنین بحث استعدادیابی هم وجود دارد. یک مدرس آلمانی از ۱۹ تا ۲۵ آبان در ایران حاضر می‌شود و تمام استعدادیاب‌های ایران و ۳۰ نفری که قبلا آموزش دیدند ظرف ۵ روز در این کلاس‌ها به صورت عملی و تئوری آموزش می‌بینند. اساتید مختلفی شرکت می‌کنند که مدرس اصلی آن همین میهمان آلمانی است.

آیت‌اللهی در پایان عنوان کرد: تیم ملی امید در اردوی قطر روز ۱۴ آبان با باشگاه الاهلی و روز ۱۸ آبان با تیم ملی امید قطر بازی می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145799

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر