2

اخبار داغ نقل و انتقالاتی برای باشگاه استقلال

  • کد خبر : 149405
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴

اخبار داغ نقل و انتقالاتی استقلال/ خریدی که آرش را حسابی خوشحال می کند

با رسیدن به تعطیلات نیم فصل، هر روز خبرهایی متفاوت از بازار نقل و انتقالات به گوش می رسد. این روزها در اردوی استقلالی ها خبرهای داغی به گوش می رسد؛ از بازگشت رضا عنایتی به جمع آبی ها تا قطعی شدن جدایی آندو تیموریان.

عنایتی بیاید کاپیتان می‌شود

روز گذشته باشگاه استقلال درخواست رسمی خود را به باشگاه پدیده مشهد ارسال کرد و رسما خواستار جذب غلامرضا عنایتی شد. البته قبل از این هم بحث‌هایی در مورد حضور این مهاجم سن و سال‌دار ولی توانمند در جمع آبی‌پوشان مطرح شده بود و گفته می‌شد که قرار است عنایتی و آندو معاوضه شوند. اما وقتی قلعه‌نوعی رسما به این موضوع اشاره کرد که باشگاه استقلال خواهان جذب مهاجم پدیده مشهد است، واکنش‌هایی در این خصوص دیده شد.

قطعی شدن معاوضه آندو

بحثی که دیروز در محل تمرین استقلال به وجود آمد این بود که وقتی سرمربی تیم جذب یک بازیکن را قبل از این که مذاکره‌ای صورت بگیرد اعلام می‌کند، قطعا منظور و هدفی داشته است. بازیکنان استقلال که صبح دیروز با پیامک خداحافظی تیموریان حسابی شوکه شده بودند روی این موضوع تاکید داشتند که به این شکل معاوضه آندو قطعی است و قلعه‌نوعی هم وقتی متوجه شد ماندن تیموریان ممکن نیست، جذب عنایتی را رسانه‌ای کرده است.

معادله کاپیتانی

چند سال پیش که رضا عنایتی در استقلال حضور داشت، با وجود حضور بازیکنانی نظیر برهانی، صادقی، منتظری و رحمتی که سابقه بیشتری نسبت به او داشتند زمانی که به میدان می‌آمد کاپیتان استقلال می‌شد. به نوعی پس از مجیدی کاپیتان دوم آبی‌پوشان بود. دلیل این امر هم به سن و سال عنایتی برمی‌گشت. بازیکنان استقلال پس از جلسه‌ای که برگزار کردند به این نتیجه رسیدند که رضا کاپیتان آبی‌پوشان باشد. حال نیز گفته می‌شود در صورت حضور عنایتی درجمع آبی‌پوشان باز هم بحث سن و سال او پیش می‌آید و به نظر می‌رسد معادله جدیدی برای کاپیتانی استقلال ایجاد شود. سئوال اینجاست که صادقی مراعات سن و سال هم‌تیمی خود را می‌کند و از کاپیتانی می‌گذرد یا پس از مدت‌ها که به بازوبند رسیده آن را حفظ می‌کند.

ابهام در ماندن قاضی

با آمدن عنایتی به استقلال تعداد مهاجمان این تیم زیاد می‌شود. شهباززاده، قاضی، برهانی، سلیمان فلاح و عنایتی نفراتی هستند که می‌توانند در خط حمله بازی کنند و حرف و حدیث‌هایی به میان آمده مبنی بر این که قلعه‌نوعی قصد دارد یکی از مهاجمان را با یک هافبک میانی در تیم‌های دیگر معاوضه کند. رفتن شهباززاده با عملکردی که داشته غیرممکن است و برهانی هم به خاطر سال‌ها حضور در جمع آبی‌پوشان به محبوبیت رسیده و کنار گذاشتن او کار راحتی نیست از همین رو به نظر می‌رسد اگر قرار باشد یکی از مهاجمان استقلال با یک هافبک معاوضه شود، قرعه به نام قاضی بیفتد که در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده است. از سوی دیگر قاضی نگران وضعیت خود است زیرا با حضور عنایتی فرصت حضور در ترکیب اصلی و نوک پیکان خط حمله استقلال را تا حدی زیادی از دست می‌دهد و اگر هم معاوضه نشود، از ترکیب دور خواهد شد و قربانی اعتقاد ویژه قلعه‌نوعی به بازی عنایتی خواهد شد.

خوشحالی آرش

در این میان شاید خوشحالی برهانی غیرقابل انکار باشد. آرش رابطه بسیار نزدیکی با عنایتی دارد و در زمان حضور این مهاجم در استقلال یکی از بهترین فصل‌های خود را پشت سر گذاشت. حالا او ضمن این که زوج قدیمی خود را دوباره در استقلال می‌بیند، امیدوار است که حضور عنایتی در جمع آبی‌پوشان سبب شود تا دوباره به اوج آمادگی برگردد و هرگاه برای استقلال بازی کرد، عملکرد مناسبی را به جا بگذارد.

نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149405

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر