3

ما مقابل دایی و راه آهن بازی ساده‌ای پیش رو نداریم.

  • کد خبر : 15211
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷

غلام پیروانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه آهن شهرری و صنعت نفت آبادان با بیان این مطلب افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد. یک هفته تمرین خوب را پشت سر گذاشته ایم و آماده بازی دشوار  خارج از خانه مقابل راه آهن هستیم. وی در ادامه افزود: نباید روی این حساب کنیم […]

غلام پیروانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه آهن شهرری و صنعت نفت آبادان با بیان این مطلب افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد. یک هفته تمرین خوب را پشت سر گذاشته ایم و آماده بازی دشوار  خارج از خانه مقابل راه آهن هستیم.

وی در ادامه افزود: نباید روی این حساب کنیم که راه آهن ۷ امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم جدول قرار دارد. راه آهن تیم خوبی است که علی دایی آن را هدایت می‌کند. دایی هم مربی توانمندی است که به تیمش موج مثبت می‌دهد. ما مقابل دایی و راه آهن بازی ساده‌ای پیش رو نداریم.

وی شرایط تیمش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به غیر از روح‌الله عرب که دچار مصدومیت شده سایر بازیکنان در خدمت تیم هستند. عرب ظاهراً دچار پارگی رباط صلیبی مینسک پا شده است. از این بابت گلایه نداریم و شاکر خدا هستیم. این هم حکمتی است و باید بابت آن خدا را شکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با یادآوری اینکه تیم‌های بالا و پایین جدول رقابت نزدیک با هم دارند گفت: به هیچ عنوان به باخت‌های راه آهن نگاه نمی‌کنیم. هر تیمی شرایط خاص خود را دارد و نمی‌توانیم خود را مقابل راه آهن از پیش برنده بدانیم.

پیروانی در ادامه مدعی شد تیمش مقابل راه آهن هرچه در توان دارد می گذارد تا برنده از میدان خارج شود. وی افزود: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و باید مواظب تیم راه آهن باشیم. راه آهن تیمی است که در چندین بازی در دقایق پایانی پیروزی را با مساوی عوض کرده و شایسته برد بوده است.

وی از ارادت خود به علی دایی گفت و افزود: ۲۰ تا ۲۵ سال پیش علی دایی به همراه افشین برادرم به خانه ما آمد. من از آن روز تا به امروز دایی را می‌شناسم و به او ارادت دارم. به عقیده من باید پهلوانان را تا زنده هستند قدردان شان باشیم و این درست نیست که وقتی از کنار ما رفتند یادشان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دایی را اسطوره فوتبال ایران خواند و گفت: من همیشه دایی را دوست داشتم و همیشه چه در تیم سایپا بوده و چه در تیم ملی و پرسپولیس برای موفقیت او دعا می کردم و حتی با این مربی خوب تماس می‌گرفتم و موفقیتش را تبریک می گفتم. امیدوارم دایی همیشه موفق باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر که نظرش را در خصوص اعتراض معدود هواداران آبادانی جویا شد گفت:‌تعداد هوادارانی که  معترض هستند زیاد نیست. آنها از آبادانی‌های اصیل نیستند. نظر هیئت مدیره هم متفاوت با چیزی است که این اندک هواداران می گویند.

پیروانی اندک تماشاگران معترض تیم صنعت نفت آبادان را به یک سیب لک زده در یک جعبه سیب تشبیه کرد و گفت: مشکلی در آبادان نداریم و بیشتر مردم از عملکرد تیم راضی هستند. هواداران معترض با من مشکلی ندارند بلکه با صنعت نفت مشکل دارند.

وی با ابراز تشکر از حمایت‌های هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: من با یک تلفن آمده‌ام و با یک تلفن نیز می روم. اعضای هیئت مدیره باشگاه تا زمانی که من را بخواهند با دل و جان کار می‌کنم و هر زمان که بگویند برو می‌روم. خوشبختانه این روزها روزهای خوبی برای ما و صنعت نفت است و هواداران فهیم آبادانی تا دقیقه ۹۰ ما را حمایت می کنند که امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

پیروانی در مواجه با پرسش عجیب از سوی یک خبرنگار که نظرش را در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جویا شد، گفت:‌ من نسبت به هیچکدام از آنها شناختی ندارم و اگر خوبی آنها را بگویم بی جهت تعریف کرده‌ام و اگر از بدی‌شان بگویم غیبت کرده‌ام. من بی‌جهت کدخدای خانه مردم نمی‌شوم و در مورد اعضای هیئت مدیره دو باشگاه اظهار نظر نمی‌کنم. چرا که نمی‌توان غلط‌های املای نانوشته را پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر