1

درخشان: فوتبال فلسفه خود را دارد/ امیدوارم لیگ را به خوبی آغاز کنیم

  • کد خبر : 156368
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم لیگ را هم از فردا به خوبی آغاز کنیم و با یک قدرت خوب در لیگ حرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و با توجه به این که چند مصدوم و محروم داریم، بقیه بازیکنان‌مان وضعیت خوبی دارند و در اختیارشان داریم. ما حمیدرضا علی‌عسگر، مهدی طارمی و عباس‌زاده و نورمحمدی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم و تراکتورسازی هم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و با توجه به این که مقابل الاهلی به پیروزی رسید، روحیه خوبی دارد و با انگیزه بالا مقابل ما قرار می‌گیرند. اما ما تمرکزمان را می‌گذاریم تا یک بازی خوب را آنجا انجام دهیم تا بتوانیم در لیگ هم قدم‌های خوبی برداریم. امیدوارم لیگ را هم از فردا به خوبی آغاز و با یک قدرت خوب در لیگ حرکت کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این که پرسپولیس دیدار رفت مقابل تراکتور را با شکست پشت سر گذاشت به فکر انتقام هست، گفت: من دنبال انتقام نیستم و به بازی قبلی تراکتور کاری ندارم. آن چیزی که برای ما مهم است بازی‌های پیش رو است تلاش می‌کنیم این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. همیشه تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم اما فوتبال فلسفه خاص خودش را دارد. امیدوارم این بار روی خوشش را ببینیم و در لیگ روند خوبی داشته باشیم.

وی افزود: ما در تبریز نگاه‌مان این است که نتیجه خوبی بگیریم و به دنبال این هستیم که بازی خوب و نتیجه خوب را با هم داشته باشیم.

درخشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: من از زحمات آقای تاج تشکر می‌کنم. ایشان همیشه می‌گفتند می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم. این را همه بدانند که پرسپولیس نماینده ایران است یعنی هر کمکی کنند به نماینده ایران کرده‌اند. امیدوارم که این دیدار به تعویق بیفتد اما این موضوع منوط به تصمیم سازمان لیگ است. اما آن چیزی که برای ما مهم است، همان طور که آقای تاج قبلا گفتند می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم، این بار هم کمک کنند. به نظر من اگر در آخر بازی‌ها یک هفته دیرتر بازی‌ها را به اتمام برسانیم چیزی را از دست نداده‌ایم. همانطور که از این سمت تعطیلات زیادی در میانه فصل داشتیم. در واقع ما چیزی حدود ۱۰ هزار کیلومتر باید پرواز کنیم. اگر سفرهای تهران به تبریز و مسجد سلیمان و تاشکند را حساب کنید می‌بینید که سفرهای زیادی را انجام داده‌ایم. بنابراین اگر بخواهیم با وجود این سفرهای زیاد مقابل النصر به میدان برویم خسته خواهیم بود. من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم به ما کمک کند و این بار هم خواهش ما را قبول کند.

او درباره بخشش محمد عباس‌زاده هم گفت: این بازیکن جوانی کرد و ما هم او را بخشیدیم. بازیکنان گاهی اوقات تصمیم‌های احساسی می‌گیرند اما ما سعی می‌کنیم به عنوان یک مربی و یک پدر با آنها رفتار کنیم تا دیگر از این گونه اشتباه‌ها نکنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در تعطیلات نوروز به تیم ملی امید بازیکن می‌دهد، گفت: ما کمندانی را به تیم ملی امید داده‌ایم اما احمد نوراللهی را نیاز داریم و نمی‌ توانیم به تیم ملی بدهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156368

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر