2

شرایط ما را درنظر بگیرید؛الان بهترین زمان کمک به پرسپولیس است

  • کد خبر : 156384
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

 سرمربی پرسپولیس درخواست کرد که بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان به تعویق بیفتد. به گزارش خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: «وضعیت روحی و روانی تیم خوب است. مهدی طارمی به این مسابقه نمی رسد. اما وضعیت علی عسگر مشخص نیست. تراکتورسازی روی لیگ تمرکز کرده و ما […]

 سرمربی پرسپولیس درخواست کرد که بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان به تعویق بیفتد.

به گزارش خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: «وضعیت روحی و روانی تیم خوب است. مهدی طارمی به این مسابقه نمی رسد. اما وضعیت علی عسگر مشخص نیست. تراکتورسازی روی لیگ تمرکز کرده و ما هم امیدواریم بدشانسی های پرسپولیس در لیگ برتر تمام شود.»
او ادامه داد: «ما به دنبال انتقام گرفتن از تراکتورسازی نیستیم. می خواهیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.هواداران انتظار دارند در لیگ نتایج بد گذشته را جبران کنیم. ما امیدواریم فوتبال روی خوبش را به ما نشان دهد.»
درخشان در مورد درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ مبنی بر تعویق بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: «من از باشگاه نفت مسجد سلیمان، سازمان لیگ و سایر افرادی که تصمیم گیرنده هستند می خواهم به پرسپولیس به عنوان نماینده کشورشان نگاه کنند. ما درخواست کرده ایم این مسابقه به تعویق بیفتد چراکه بازی با نماینده عربستان برای ما مهم است. اگر لیگ یک هفته دیرتر تمام شود اتفاقی نمی افتد مخصوصا امسال که تعطیلی های زیادی داشته ایم. ما باید ۱۰ هزار کیلومتر در هوا به شهرها و کشورهای مختلف برویم. به ازبکستان رفتیم، حالا باید به تبریز برویم و بعد از آن دوباره باید به مسجد سلیمان برویم. به نظرتان توانی برای ما می ماند که مقابل النصر عربستان بازی کنیم؟ خواهش می کنم شرایط حساس ما را در نظر بگیرید. الان بهترین زمان کمک به پرسپولیس است. امیدوارم مسئولان به ما عنایت داشته باشند.»
سرمربی پرسپولیس در مورد محمد عباس زاده گفت: «او به خاطر صحبت هایی که انجام داده ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرده. ما هم گفتیم او جوان است و این بازیکن را بخشیدیم. به این موضوع نگاه پدرانه داشتیم و امیدواریم که عباس زاده و امثال او از اشتباهات خودشان درس بگیرند و آن را تکرار نکنند.»
درخشان در مورد اینکه آیا اجازه خواهد داد دو بازیکن تیمش به تیم ملی امید بروند؟ گفت: «ما میلاد کمندانی را به تیم ملی امید می دهیم اما احمد نوراللهی را می خواهیم و اجازه نمی دهیم از تیم جدا شود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر