1

بورس تحصیلی دانشکده خبر در مقطع کارشناسی ارشد

  • کد خبر : 15663
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۵۸

محمد‌جعفر محمدزاده در جمع مدیران مسئول نشریات حوزه عمومی و اجتماعی اظهار داشت: هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها یک نمایشگاه کاملا فرهنگی است و ما کوشیده‌ایم که فضای نمایشگاه را از حالت یک باشگاه سیاسی بیرون بیاوریم و از ورودی تا خروجی نمایشگاه به هویت فرهنگی آن بیندیشیم. وی ادامه داد‌: وقت آن رسیده که هویت […]

محمد‌جعفر محمدزاده در جمع مدیران مسئول نشریات حوزه عمومی و اجتماعی اظهار داشت: هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها یک نمایشگاه کاملا فرهنگی است و ما کوشیده‌ایم که فضای نمایشگاه را از حالت یک باشگاه سیاسی بیرون بیاوریم و از ورودی تا خروجی نمایشگاه به هویت فرهنگی آن بیندیشیم.

وی ادامه داد‌: وقت آن رسیده که هویت و منزلت حقیقی مطبوعات را بشناسیم و ارزش افزوده‌ای برای جشنواره و نمایشگاه به ارمغان بیاوریم.

محمد‌زاده با اشاره به این مطلب که مطبوعات جز مؤثرترین عناصر فرهنگی جامعه‌اند‌، خاطرنشان کرد: معاونت مطبوعاتی در تلاش است جایگاه جوایز جشنواره مطبوعات را به گونه‌ای ارتقا دهد که شرکت‌کنندگان این جشنواره حضور در این مسابقه را یک اعتبار ویژه و عنوان ماندگار برای خود قلمداد کنند.

وی در ادامه به افزایش ۶ برابری جایزه نقدی هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها اشاره و تصریح کرد: علاوه بر جایزه نقدی‌، جایزه علمی جشنواره‌، بورس تحصیلی دانشکده خبر در مقطع کارشناسی ارشد با هزینه وزارت ارشاد خواهد بود.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت‌: باید سواد رسانه‌ای جامعه را بالا ببریم زیرا ما در بعد کمی و تنوع مطبوعات در کشور مشکلی نداریم و جز بالاترین‌ها در دنیا هستیم اما از بعد کیفی باید تلاش مجدانه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز در این نشست به اهمیت نشریات اجتماعی و عمومی اشاره کرد و اظهار داشت‌: نشریات اجتماعی به عموم جامعه اختصاص دارد و رسانه اجتماعی مدیریت خواسته‌ها و نیازها و مهندسی افکار عمومی را در حوزه مکتوب عهده‌دار است.

پدرام پاک‌آیین گفت: نشریات اجتماعی سهم مهمی در حوزه فرهنگ عمومی دارند و عزم جدی وزارت ارشاد بر این است که نشریات عمومی به عنوان نشریات اجتماعی شناخته شوند و نشریه عامه‌پسند به یک عنوان اصلی و مادر در حوزه رسانه تبدیل شود.

وی در ادامه بیان داشت‌: این مطبوعات هستند که به سراغ مردم می‌روند و لذت مطالعه را به آنها می‌چشانند و این موضوع در حوزه نشریات عمومی و اجتماعی که با عامه مردم سر و کار دارند‌، بیشتر دیده می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر