1

مبلغ قرارداد ستاره جوان پرسپولیس با تیم جدیدش

  • کد خبر : 162764
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

همچنین یک سایت کویتی نیز خبر داد کار انتقال طارمی به باشگاه القادسیه کویت تقریبا نهایی شده است و اگر مشکلی پیش نیاید، مهاجم پرسپولیس سال آینده در این تیم کویتی بازی خواهد کرد.

خبر برای پرسپولیسی‌ها ناراحت کننده بود. در این خبر آمده بود جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه و مدیر برنامه‌های طارمی برگزار شد و در نهایت دو طرف به توافق رسیدند. در این جلسه دو طرف شرایط خود را مطرح کرده و به توافق نهایی رسیدند و قرار است روز شنبه قرارداد نهایی امضا شود.

همچنین یک سایت کویتی نیز خبر داد کار انتقال طارمی به باشگاه القادسیه کویت تقریبا نهایی شده است و اگر مشکلی پیش نیاید، مهاجم پرسپولیس سال آینده در این تیم کویتی بازی خواهد کرد.

سایت کویتی “الریاضی” درباره انتقال طارمی به القادسیه نوشت: «مذاکرات برای حضور طارمی در القادسیه در ازای قراردادی به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار ادامه دارد؛ این در حالی است که طارمی پیش از این از تیم لخویای قطر پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری و از یک تیم اروپایی هم پیشنهاد ۲۵۰ هزار دلاری دریافت کرده بود ولی مبلغ باشگاه القادسیه تصمیم او را تغییر داد.»

این سایت ورزشی در ادامه به تمجید از طارمی پرداخته و نوشته است: «طارمی یکی از مهاجمان متمایز فوتبال ایران است که تبحر خاصی در زدن ضربات آخر و ضربات سر دارد.»

اما نکته جالب اینجاست که طارمی مهاجم شماره یک ماه‌های آخر فصل پرسپولیس که در پایان فصل کابوس وار اخیر یک تنه تیمش را جلو کشید و معدود نتایج خوشایند آن را رقم زد مشکلی برای رفتن به تیم کویتی ندارد و باشگاه پرسپولیس هم نمی‌تواند مانع از این انتقال شود.

طارمی که خودش گفته تا لحظه آخر منتظر پرسپولیس می‌ماند و در ایران فقط برای این تیم بازی می‌کند مشکلی برای انتقال به کویت ندارد و تنها مساله‌ای که پیش روی او باقی مانده کنار آمدن با وجدان خود و خواسته‌های هواداران پرسپولیس است و اینکه بتواند از آنها چشم پوشی کند یا نه.

جدایی زودهنگام طارمی از پرسپولیس در حالی که او تنها یک سال پیراهن این تیم را به تن کرد و به راحتی چهره شده و راه لیگ‌های خارجی را در پیش گرفت این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند چرا با این بازیکن قرارداد اینچنینی منعقد شده است؟

قرارداد طارمی با پرسپولیس دو ساله است که در انتهای فصل اول بازیکن اجازه دارد تحت شرایط خاصی قرارداد خود را یک طرفه فسخ و راهی تیم جدیدی شود. با این حساب اگر طارمی بخواهد به راحتی از جمع سرخ‌ها جدا شده و راهی القادسیه خواهد شد.

از سوی دیگر ظاهرا باشگاه پرسپولیس با این انتقال مخالف است اما وقتی طارمی بخواهد این مخالفت فایده‌ای ندارد.

محمد حسین نژادفلاح که یکی دو روزی است مذاکرات خود را جهت تمدید قرارداد بازیکنان آغاز کرده است طی تماسی با وکیل مهدی طارمی و احمد نوراللهی اعلام کرده پرسپولیس هر ۲ بازیکن را می‌خواهد. قائم مقام پرسپولیس خواسته هفته بعد که این بازیکنان به تهران آمدند قراری گذاشته شود تا مذاکرات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر این نکته که باشگاه قدر سرمایه‌های جوان خود را می‌داند، اعلام کرد که خارج از اینکه قائم مقام باشگاه است به‌عنوان یک برادر دوست ندارد فوتبال طارمی در کشورهای عربی تباه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162764

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر