1

اصلی‌ترین شکار نقل و انتقالاتی برانکو برای پرسپولیس لو رفت

  • کد خبر : 163237
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

برانو ایوانکویچ سرمربی کروات سرخ ها در نظر دارد برای این که خیال اش بابت درون دروازه تیمش راحت باشد ، در فصل آتی گلر مطمئنی را به خدمت بگیرد .

شنیده هاحاکی از این است که این دروازه بان هموطن برانکو است که از این جهت سرمربی سرخ ها از او شناخت کافی دارد . برانکو برای جلوگیری از این که کارشکنی در جذب این دروازه بان شود فعلا نام این گلر را به یکی ، دو نفر از نزدیکان اش اعلام کرده است .

 

گفته می شود این دروازه بان بلند قامت که حدود ۱۹۵ ساتنی متر قد دارد در حال حاضر در یکی از کشورهای اروپای شرقی توپ می زند و توافقات نهایی برای حضور او در پرسپولیس انجام گرفته است تا پس از ورود برانکو به تهران و مطرح شدن لیست نهایی اش که برای فصل بعد به آنها نیاز دارد ، نام این دروازه بان را نیز به مسئولان پرسپولیس اعلام کند تا اقدامات لازم برای تهیه بلیت و سفر به تهران برای این دروازه بان مهیا شود .
گفتنی است قبل از این که این گلر از سوی برانکو برای حضور در جمع سرخ ها کاندید شود برخی از دوستان وی در کرواسی، به برانکو پیشنهاد کرده بودند که آسمیر آودوکیچ را برای حضور دوباره در پرسپولیس، انتخاب کند . بدنیست بدانید آودویچ که سه فصل قبل دروازه بان پرسپولیس در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود، در حال حاضر گلر سوم تیم ملی کرواسی است .
تمام این اتفاق در حالی قرار است رخ دهد که باید منتظر ماند و دید واکنش سوشا مکانی به جذب احتمالی این گلر به عنوان رقیب سرسختی برای او چه خواهد بود. هنوز فراموش نکردیم که برخی شواهد و قرائن حاکی ازآن بود که او فصل قبل نتوانست رقابت با نیلسون کوریا برای پوشیدن پیراهن شماره یک قرمزها را به نوعی تحمل کند.

 

شفقنا

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163237

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر