4

تشریح آخرین وضعیت استقلال/ واکنش به شرط کرار و حضور سیدجلال

  • کد خبر : 163971
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص وضعیت امید ابراهیمی نیز تاکید کرد: روز گذشته قرار بود با او نیز جلسه داشته باشیم اما به علت طولانی شدن جلسه با حیدری، امروز با ابراهیمی دیدار خواهم کرد و نقطه نظراتش را جویا خواهم شد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با بیان اینکه روز شنبه نشستی پنج ساعته‌ با خسرو حیدری داشته، گفت: صحبت‌های بسیار خوبی در و بدل شد و جلسه مثبتی با همدیگر داشتیم.

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران، گفت: روز شنبه جلسه پنج ساعته‌ای را با خسرو حیدری برگزار کردم و با او به گفتگو نشستیم. در این نشست صحبت‌های بسیار خوبی با یکدیگر انجام داده و به توافقات بسیاری دست پیدا کردیم.

وی در ادامه افزود: حیدری بازیکن بسیار بزرگی است و سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و دوست نداریم او را به راحتی از دست بدهیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص وضعیت امید ابراهیمی نیز تاکید کرد: روز گذشته قرار بود با او نیز جلسه داشته باشیم اما به علت طولانی شدن جلسه با حیدری، امروز با ابراهیمی دیدار خواهم کرد و نقطه نظراتش را جویا خواهم شد.

وی همچنین در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر اینکه “سید جلال حسینی به استقلال خواهد آمد؟”، خاطرنشان کرد: از این موضوع بی‌اطلاع هستم و اصلا در جریان حضور سیدجلال حسینی در باشگاه استقلال نیستم، البته بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد.

نظری جویباری در خصوص صحبت‌های جاسم کرار مبنی بر اینکه گفته است: «استقلال باید ۵۰ درصد از پولش را بدهد تا در تمرین حضور پیدا کند»، تصریح کرد: من در این چند روز با کرار زیاد صحبت کردم و به من چنین چیزی نگفته است، زیرا او با ما قرارداد دارد و باید به تعهداتش عمل کند.

وی در خصوص وضعیت میثم مجیدی و روزبه چشمی نیز اینگونه اظهار نظر کرد: این دو بازیکنان با تیم‌هایشان قرارداد دارند و اگر می‌خواهند به استقلال بیایند، باید رضایتنامه خود را از باشگاهی که در آن بازی می‌کنند، بگیرند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پایان گفت: تلاش می‌کنیم آن تعداد بازیکنی که مظلومی از ما خواسته بود، جذب کنیم تا بتوانیم تیمی موفق را در لیگ امسال داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر