3

بهمنی:رفتن خاوری از کشور اشتباه بزرگی بود

  • کد خبر : 16438
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴

محمود بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، با اشاره به خروج خاوری از کشور پس از افشای ماجرای فساد مالی اخیر اظهار داشت:‌ رفتن خاوری از کشور اشتباه بزرگی بود و برای او متأسفم اما رسیدگی به این پرونده به صورت تمام عیار تا خشکاندن ریشه‌های این پدیده‌ تاسف بار باید ادامه یابد. […]

محمود بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، با اشاره به خروج خاوری از کشور پس از افشای ماجرای فساد مالی اخیر اظهار داشت:‌ رفتن خاوری از کشور اشتباه بزرگی بود و برای او متأسفم اما رسیدگی به این پرونده به صورت تمام عیار تا خشکاندن ریشه‌های این پدیده‌ تاسف بار باید ادامه یابد.
وی افزود: بعنوان رئیس کل بانک مرکزی که همه جوره به اعمال و رفتارم اشراف دارم اطمینان خاطر می‌دهم دستوری نداده‌ام که در مورد آن احساس نگرانی داشته باشم.
بهمنی تصریح کرد: بلکه از هر کسی برای پیگیری این موضوع اصرارم بیشتر است و در این باره هیچ کوتاهی و مداهنه را جایز نمی‌دانم.
رئیس کل بانک مرکزی در مورد تعیین صلاحیت مدیر عامل سابق بانک ملی یادآور شد: در این زمینه نهادهای مختلفی نظر دادند و ما بر اساس نظرات آنها روال قانونی موجود بانک مرکزی را طی کردیم. دستگاه‌های ذیربط در مورد تأیید صلاحیت‌های عمومی و خاص نظر می‌دهند.
به گفته بهمنی، ما در بانک مرکزی صرفاً در مورد تجربه و تخصص بانکی چارچوب قانونی داریم و بر اساس آن نظر می‌دهیم، هر نهاد مسئول تصمیمات و نظراتی است که اعلام کرده و بر اساس آن تصمیم‌گیری شده است.
بهمنی افزود: در این زمینه انتظار پیش‌بینی آینده را نداریم هر کسی باید پاسخگوی امضاء و تصمیمات خود باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر