1

وجود اختلاف نظر درباره ریاست دانشگاه فرهنگیان

  • کد خبر : 165057
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: تحت هر عنوانی که در دانشگاه فرهنگیان باشم، به فعالیت‌های دانشگاه می‌پردازم و همه انرژی خود را صرف مسائل این دانشگاه می‌کنم.

محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما سرپرستی‌تان در دانشگاه فرهنگیان چه زمانی به ریاست دانشگاه تبدیل می‌شود؟»، اظهار داشت: کاملاً بی‌اطلاع هستم؛ همین قدر می‌دانم که اختلاف نظر وجود دارد و روشن است اگر اختلاف نظر نبود، زودتر تکلیف ریاست دانشگاه فرهنگیان روشن می‌شد.

وی ادامه داد: این موضوع اصلاً برایم سوژه جالبی نیست و به تجربه دو سال گذشته آموخته‌ام که دیگر حساسیت نشان ندهم؛ مانند اینکه این موضوع تبدیل به بخش عادی زندگی‌ام شده است که خیلی مورد توجهم نیست چون بالاخره یک روزی از این وضعیت خارج خواهد شد.

مهرمحمدی اضافه کرد: سعی می‌کنم خیلی به این موضوع فکر نکنم و تلاشی نیز در جهت اینکه اتفاق خاصی بیفتد، نمی‌کنم تا مسیر طبیعی و قانونی خود را طی می‌کند.

وی اضافه کرد: این موضوع در سطح وزارتخانه و مراجع مربوطه پیگیری می‌‌شود اما بنده حتی از آنها سؤالی نیز نمی‌کنم که چکار می‌کنید؛ زیرا فکر می‌کنم این موردی نیست که بخواهد انرژی بنده را به خود معطوف کند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: تا زمانی که هستم و تحت هر عنوانی که باشم به فعالیت‌های دانشگاه می‌پردازم و همه انرژی خود را صرف مسائل دانشگاه می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد:‌ این مسئله یعنی ریاست دانشگاه فرهنگیان نیز خود حل خواهد شد، حالا یا به صورت تثبیت بنده خواهد بود یا فرد دیگری می‌آید.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر