3

ماهانه ۴۵ هزار تومان به عنوان پول ناهار به حقوق کارمندان اضافه می‌شود.

  • کد خبر : 16642
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴

نصرالله ابراهیمی ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ولات امام رضا (ع) اظهار داشت: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی یکی از حوزه‌‌های عمل‌کننده ۱۰ برنامه نظام تحول اداری در هر استان است تا بتوانیم به ایران افق ۱۴۰۴ و چشم‌انداز سند ملی دست پیدا کنیم. وی ادامه داد: تفاوت یک مدیریت اسلامی و […]

نصرالله ابراهیمی ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ولات امام رضا (ع) اظهار داشت: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی یکی از حوزه‌‌های عمل‌کننده ۱۰ برنامه نظام تحول اداری در هر استان است تا بتوانیم به ایران افق ۱۴۰۴ و چشم‌انداز سند ملی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تفاوت یک مدیریت اسلامی و غربی در ارزش‌ها و خدمتگذاری است و باید با اخلاص به مردم خدمت کرد.

ابراهیمی بیان داشت: دولت نهم و دهم بیش از ۹۲ سفر استانی و ۲۰ هزار مصوبه داشته است که به عنوان یک الگوی نمونه مدیریت در جهان از آن یاد می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به سلامت اداری اشاره کرد و یادآور شد: سلامت اداری زمانی می‌تواند محقق شود که اجرای قانون را به دنبال داشته باشیم.

وی بیان داشت: روش‌هایی که از طریق قانون در بحث نظارت درنظرگرفته شده شفاف‌سازی برنامه‌ها و اقدامات از طریق توسعه دولت الکترونیک است.

وی یادآور شد: شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و توجه به نقاط فسادخیز و ارائه راه‌کار سلامت اداری را دنبال دارد.لذا سالیانه برنامه‌های مفیدی در بالا بردن سلامت اداری از نیمه دوم مهر به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

۴هزار نفر کارمند از استان تهران منتقل شدند

ابراهیمی در خصوص خروج از تهران افزود: براساس آخرین آمار از بین ۱۱۵ دستگاه اجرایی و نهاد عمومی غیر دولتی و از بین ۱۰ هزار ثبت‌نام، تعداد ۵ هزار نفر مشمول انتقال از تهران بوده‌اند که از این تعداد ۴ هزار نفر منتقل شده‌اند.

وی افزود: با توجه به ابلاغ قانون برنامه پنجم که به ماده ۶۵ و ۵۰ اشاره می‌کند هر گونه انتقال نیروی انسانی از استان به کلان‌شهر تهران ممنوع است.

ابراهیمی یادآور شد: با توجه به سند چشم‌انداز و کوچک‌سازی دولت و برون سپاری، طبق قانون برگشت کارمندان منتقل شده به تهران ممنوعیت دارد.

وی ادامه داد: در موارد خاص مانند انتخاب‌ معاونین استاندارد به بالا و مقامات کشوری می‌توانند از کارمندان خارج از تهران استفاده کرد.

ابراهیمی بیان داشت: براساس مصوبه هیئت وزیران هیچ دستگاهی نمی‌تواند بدون رضایت، کارمندی را به شهرستان دیگری انتقال دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی یادآور شد: طرح دورکاری یک معقوله علمی پذیرفته شده در جهان است.

وی افزود: براساس آیین‌نامه اجرایی طرح، دورکاری حداقل ۶ ماه به صورت دوطرفه تعریف شده است.

ابراهیمی یادآور شد: ۲۰ درصد خدماتی که قابلیت دورکاری دارد به کارکنان دورکاری محول می‌شود و خانم‌های باردار، معلولین و افرادی که فرزندان کمتر از ۶ سال دارند اولویت دورکاری هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بیان داشت: حدود ۳ هزار نفر در استان تهران دورکار شده‌اند.

وی درباره افزایش رضایت مردم از کارکنان دولتی اظهار داشت: رضایت مردم از کارمندان دولتی از سال ۸۹، ۳.۵ درصد رشد نسبت به سال ۸۸ داشته است.

ابراهیمی افزود: ۱۶۷ هزار کارمند در ۵۵ هزار دستگاه اجرایی داریم که ۹۰ درصد مشاغل تصدی و ۱۰درصد آن به تصدی است.

وی درباره حذف ساعت ناهار در ادارات استان تهران اظهار داشت: براساس بخشنامه ابلاغی پخت و پز ناهار در ادارات استان تهران ممنوع اعلام شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ساعت کاری ادارات از ۸ الی ۱۴:۳۰ است، ادامه داد: در راستای حذف ساعت ناهاری ۴۵ هزار تومان ماهانه از محل اعتبارات رفاهی به حقوق کارمندان اضافه می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16642

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام
    آیااین قانون مشمول همه کارمندان رسمی کشوری (کارمندان واگذار شده به بخش خصوصی)می شود

  2. من به اتفاق ۶۰۰ نفر از کارمندان رسمی شرکت خدمات خط و ابنیه راه آهن(تراورس) می خواهیم بدانیم ما که بدون ملاحظه در ماده ۲۱ تبصره ۳ قانون مدیریت خدمات کشوری جزو مغضوبین دولت قرار گرفته ایم و به شرکت خصوصی که افق الدورادوEldorado را(همان بهشت خودمان)را وعده داده شدیم ولی در نهایت از ناکجاآباد سر درآوردیم و الان از آنجا مانده و از این جا رانده شدیم عاجزانه از شما و معاونت محترم منابع انسانی می پرسیم ما که تابع قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم سهمی از این وعده شما داریم
    بماند که فرمودید سلامت اداری با رعایت قانون تضمین می شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر