1

درخشش پسر قلعه‌نویی/ خوشحالی عجیب مجیدی

  • کد خبر : 167544
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

بازیکنان این تیم خوشحالی جدیدی انجام دادند و به سبک روماریو و ببتو مهاجمان طلایی برزیل در دهه نود خوشحالی انجام دادند. این اتفاق در حالی مقابل تماشاگران ملوان رخ داد که خشم انزلی‌چی‌ها را برانگیخت و درنهایت داور امید ابراهیمی را با کارت زرد جریمه کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در حالی برگزار می‌شود که امید ابراهیمی موفق شد دو گل برای آبی‌پوشان به ثمر برساند. ابراهیمی امروز در حالی مقابل تیم امیر قلعه‌نویی درخشید که قبل از شروع فصل این شایعه در مورد او مطرح شده بود که با جدایی امیر قلعه‌نویی از استقلال این بازیکن هم آبی‌پوشان را ترک خواهد کرد. البته این درخشش به تمامی شایعات پایان داد و ابراهیمی موفق شد استقلال را دو بر صفر پیش بیندازد.

* در یک صحنه بازیکنان تیم ملوان توسط پژمان نوری ضربه‌ای را به تیر دروازه زدند که اعتقاد داشتند این ضربه به کرنر رفته و داور باید به سود آنها کرنر می‌گرفت.

* بعد از گل دوم تیم استقلال، امید ابراهیمی و پرویز مظلومی به شدت توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند.

* در حالی که هنوز لیگ برتر استارت جدی نخورده و هفته دوم مسابقات برگزاری می‌شود هواداران استقلال شعارهای احساسی سر می‌دهند و سرود قهرمانی می‌خوانند.

* وقتی گل دوم آبی‌پوشان توسط امید ابراهیمی به ثمر رسید، بازیکنان این تیم خوشحالی جدیدی انجام دادند و به سبک روماریو و ببتو مهاجمان طلایی برزیل در دهه نود خوشحالی انجام دادند. این اتفاق در حالی مقابل تماشاگران ملوان رخ داد که خشم انزلی‌چی‌ها را برانگیخت و درنهایت داور امید ابراهیمی را با کارت زرد جریمه کرد.

* در یک صحنه دیگر، آرش برهانی در موقعیت گل قرار گرفت که عزت‌الله پورقاز روی برهانی خطا کرد که در این صحنه کفش مهاجم استقلال از پای او درآمد.

* فرزاد مجیدی بعد از گل دوم تیم استقلال خوشحالی عجیب و غریبی انجام می‌داد که این خوشحالی او باعث تعجب تماشاگران شده بود.

* امیر قلعه‌نویی که به جای حضور روی نیمکت روی سکوها هم ننشسته و در رختکن بازی تیمش را تماشا می‌کند، با هیچ شعاری مواجه نشد. نکته جالب توجه اینجا است که هواداران استقلال سراغ وی را می‌گیرند و می‌پرسند قلعه‌نویی کجاست؟

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان با نتیجه دو بر صفر به سود آبی‌پوشان در نیمه اول به پایان رسید.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167544

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر