2

چند مورد جالب از تعهدات استقلالی‌ها در قرارداد بازیکنان

  • کد خبر : 167561
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۰۹

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال گفت: با توجه به نامه فیفا، برای صدور ITC پروپیچ تعهد داده‌ایم مدارکی که به سازمان لیگ ارائه می‌دهیم جعلی نباشد.

بهرام امیری در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد پروپیچ تعهد داده است تا در صورتی که مشکلی از نظر قانونی برای این بازیکن بوجود بیاید، مسئول آن استقلال خواهد بود، گفت: این اتفاق برای نخستین بار نیست که می‌افتد. با توجه به نامه فیفا، برای صدور ITC این بازیکن تعهد دادیم که مدارکی که به سازمان لیگ ارائه می‌دهیم جعلی نباشد.

 

وی افزود: تعهد داده‌ایم که برای گرفتن ITC، رضایت‌نامه‌ این بازیکن باید پیش از بیست‌وسوم ماه میلادی گذشته صادر شده باشد. با توجه به داستان موتومبا، کمی در این زمینه حساسیت بوجود آمده است.

 

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال خاطرنشان کرد: تعهد ما برای این موضوع چیز جدیدی نبود. برای بازیکنان داخلی جهت کارت پایان خدمت‌شان نیز تعهد دادیم. برای روزبه چشمی هم تعهد داده‌ایم که اگر سهمیه زیر ۲۳ سال نباشد، همه چیز پای استقلال است. اینها مواردی از تعهدات ما است و در آیین‌نامه نقل‌وانتقالات نیز دیده می‌شود.

 

امیری در مورد اینکه مدیربرنامه‌های کرار جاسم گفته که در صورتی که پول کرار تا فردا (پنج‌شنبه) پرداخت نشود، از استقلال جدا خواهد شد، گفت: نه تنها برای کرار، بلکه برای همه بازیکنان خارجی، بندی در قراردادشان داریم که در صورت عدم حضور در تمرینات یا بازی‌ها چه جرایمی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال در خصوص اینکه اگر کرار در بازی‌ها شرکت نکند، چه جریمه‌ای برای او در نظر گرفته می‌شود، گفت: اگر کرار در تمرینات غیبت کند، معادل ۱۰۰۰ دلار جریمه می‌شود اما غیبت او در تمرین روز یکشنبه با هماهنگی کادر فنی بود. در مورد عدم حضور در بازی‌ها جریمه آن اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: کرار امروز به باشگاه آمد و با من و نظری‌جویباری صحبت کرد. ما گفته‌ایم که مطالباتش را خواهیم داد و برای این موضوع باید راهکارهایی  پیدا شود.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر