4

خدری و حسینی فینالیست شدند/ ابراهیمی و سعادتی فرد حذف شدند

  • کد خبر : 167959
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

فرنگی‌کاران جوان کشورمان در اوزان ۵۰ و ۹۶ کیلوگرم با برتری مقابل حریفانشان گام به دیدار نهایی مسابقات جهانی گذاشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به برزیل، رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز به وقت محلی  در سالن جودوی پان امریکن شهر سالوادور برزیل آغاز شده است که ۴ نماینده کشورمان در ۴ وزن نخست به مصاف حریفان خود رفتند که رضا خدری در ۵۰ و امیرحسین حسینی در ۹۶ کیلوگرم راهی دیدار نهایی شدند.

در وزن ۵۰ کیلوگرم که ۱۷ کشتی گیر به روی باسکول رفتند، رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر از سد مرات هاکان از ترکیه گذشت. وی در دور سوم نیز در حدود سه دقیقه با نتیجه ۹ بر صفر مقابل آلکسیس ماسیک از اوکراین به برتری دست یافت و گام به نیمه نهایی گذاشت. خدری برای حضور در فینال نیز با نتیجه ۸ بر صفر آمان گالی بیک بولات از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا با شورتس مایا از گرجستان مسابقه می‌دهد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم عرفان سعادتی‌فر در دور اول با نتیجه ۶ بر یک مغلوب اسماوادزه از گرجستان شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات کنار رفت. در این وزن ۲۲ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۳ کشتی گیر به روی باسکول رفتند، مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه ۴ بر یک یاروسلاو فیلچاک از اوکراین را شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب بلوک وادزه از گرجستان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند، اما در دیدار اول در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک مغلوب زولطان لوای از مجارستان شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیچه ۵ بر ۳ کوین بومان از استونی را شکست داد و گام به مرحله بعد گذاشت. وی در دور سوم نیز با نتیجه ۴ بر صفر از سد سوسلان فانزایف از آذربایجان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. حسینی برای حضور در فینال مراد لوکیف از روسیه را با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب کرد و با وجود قرعه سختی که داشت فینالیست شد. حسینی در حالی در این مسابقه به پیروزی دست یافت که داوران یک امتیاز مسلم او را با وجود تأیید، روی تابلوی نتایج ثبت نکردند. نماینده وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال طلا با کاکملاشویلی از گرجستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۸ فرنگی کار حضور دارند.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی فردا، چهارشنبه برگزار می‌شود که میثم دلخانی در وزن ۵۵ کیلوگرم، علی ارسلان در ۶۶، مهدی فلاح در ۸۴ و حمیدرضا کریمی در ۱۲۰ کیلوگرم از ساعت ۱۷ عصر امروز برای شناسایی حریفانشان روی باسکول خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر