3

دادکان و مایلی‌کهن خودزنی می‌کنند/ همسر فغانی گفته سمت داوری نرود!

  • کد خبر : 169082
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

متاسفانه گاهی برخی دوستان مثل دادکان و مایلی‌کهن خودزنی می‌کنند و این ماجرا به ضرر آن‌ها تمام می‌شود.

محمد فنایی، کارشناس داوری کشورمان صحبت‌های جالبی درباره ماجرای قهرمانی و دادکان دارد، او از حال این روزهای فغانی هم برایمان گفت. گفتگوی محمد فنایی با بانک ورزش را می‌خوانید:

بلبشوی عجیب و غریبی در جامعه داوری اتفاق افتاده است.

من یک چیزی را بگویم؟ این موضوع کهنه شد، رهایش کنید برود.

ولی قهرمانی در گفت‌وگویی صحبت‌های دادکان مبنی بر پیشنهاد فدراسیون برای «در آوردن بازی» را تکذیب کرده است.

من از این مسایل خبر ندارم، شما هم نباید وارد این قضیه شوید، چرا؟ چون مدرک کافی برای اثبات جرم را ندارید. فردا از دادکان شکایت شود، می‌گویند مدارکت را بیاور ببینیم. متاسفانه گاهی برخی دوستان مثل دادکان و مایلی‌کهن خودزنی می‌کنند و این ماجرا به ضرر آن‌ها تمام می‌شود.

ماجرا این است که فردای آن روز با غیاثی تماس گرفتیم و ایشان ادعای دادکان را تایید کرد و حتی معتقد بود که ترکی شاهد ماجراست، در ادامه اما با ترکی تماس گرفتیم و ایشان همه چیز را از بیخ و بن تکذیب کرد.

من هم همین را می‌گویم، وقتی کسی می‌گوید فلانی شاهد است، مدرک مستندی نیست. ادله باید طوری باشد که قانون از آن پیروی کند، اگر من بگویم که دیدم فلان بازیکن به فلان داور پول داد، این قانونی است؟ باید مدرکی داشته باشم، صدایش را ضبط کنم. متاسفانه الان مطبوعات جوری شده که همه چیز یک دفعه از جایی شروع می‌شود و قارچ گونه بیرون می‌آید تا رسانه‌ها داغ‌تر شود. کسی که وارد این مساله می‌شود یا باید مدارک مستند داشته باشد یا هیچ چیزی نگوید، از این مصاحبه‌ها چیزی در نمی‌آید. خدا را شکر تکذیب هم زیاد است، این حرف آن یکی را تکذیب می‌کند، آن یکی حرف دیگری را تکذیب می‌کند.

اما این فشار غیرطبیعی به داوران هم ممکن است در قضاوت‌های آن‌ها تاثیر بگذارد.

بله، اوضاع که قمر در عقرب است، شما باید این مساله را ریشه‌یابی کنید، باید به اصفهانیان، کفاشیان و عنایت زنگ بزنید ببینید دلیل‌شان چیست؟ این دوستان باید مسوولیت پذیر باشند.

نظر شما درباره صحنه‌های حساس بازی چیست؟

متاسفانه من اصلا بازی را ندیدم، من در مسیر شمال به تهران بودم، یکی از روزنامه‌ها هم زده بود که فنایی تنها کسی است که معتقد است تصمیم فغانی صحیح بوده است، زنگ زدم به سردبیر این روزنامه گفتم مرد حسابی چند نفر را در دفتر گذاشتی، چه چیزی می‌نویسند از خودشان؟ یک مدرک بیاورند که من در یک رسانه نظر دادم.

با فغانی در این باره صحبت کردید؟

ما باید افتخارات و آینده فوتبال را ثبت کنیم، این فوتبال نیست که، ما داریم همه چیز را نابود می کنیم. الان دیگر جوانان حاضر نیستند سمت داوری بیایند. ببینید چقدر هجمه در شبکه‌های اجتماعی به او وارد شده است، کار به جایی رسیده که خانمش گفته دیگر نرو برای داوری، از این بدتر می‌شود؟ از این بدتر داریم؟ با قاتل هم اینگونه رفتار نمی‌کنند که با این داور رفتار می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169082

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر